برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

وان حمام کودک سامر 8310 Summer 8310 Bab Bath Tub

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید وان حمام کودک سامر 8310 Summer 8310 Bab Bath Tub کد 11197 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

وان حمام کودک سامر مدل 8310 Summer 8310 Bab Bath Tub از جنس پلاستیک با لبه های گرد نرم برای محافظ از کودک شما و همچنین از لایه داخلی بسیار نرم که باعث می شود آسیب نبیند و نشکند و شما بتوانید به مدت طولانی از وان 8310 استفاده کنید وان حمام سامر به صورت تاشو برای شما ارائه شده است و دیگر لازم نیست جای زیادی از فضای منزلتان را اشغال کنید و حتی هنگام مسافرت به راحتی برای شما قابل حمل است. ویژگی جالب دیگری که وان حمام سامر تاشو دارد استفاده از رنگ ها و طرح های کودکانه جذاب و متنوع است که هم می توانید برای کودک پسر و هم دختر خود از آن استفاده کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره وان حمام  کودک سامر مدل 8310 Summer 8310 Bab Bath Tub دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
 فروشگاه اینترنتی ارشاکو وان حمام  کودک سامر مدل 8310 Summer 8310 Bab Bath Tub را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید وان حمام کودک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
17.78 × 50.8 × 86.36 سانتی متر
جنس
پلاستیک
تاشو
هست
نیاز به سر هم بندی
ندارد
مناسب برای
پسران و دختران
سایر توضیحات
جنس پلاستیک فشرده مرغوب - قابلیت جمع شدن و مناسب برای سفر - - دارای محفظه نگهدارنده کودک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم