برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

مسواک برقی رمینگتون سونیک فرش 100 Remington SFT100 Total Sonicfresh Electric Toothbrush

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید مسواک برقی رمینگتون سونیک فرش 100 Remington SFT100 Total Sonicfresh Electric Toothbrush کد 11318 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

مسواک برقی رمینگتون سونیک فرش 100 Remington SFT100 Total Sonicfresh Electric Toothbrush سفید رنگ با برسی نرم است که دارای 3 حالت شستشوی دندان به صورت مصرف روزانه ، شستن دندان و لثه ی حساس و ماساژ لثه است. شما میتوانید هر کدام از این 3 حالت را با فشردن دکمه ای که روی دستگاه قرار دارد انتخاب نمایید. مسواک برقی رمینگتون سونیک فرش 100 دارای یک پایه ی شارژر و یک محفظه ی محافظ مسواک می باشد. برای اولین شارژ نیاز به 16 ساعت دارد که 2 هفته قابلیت کارکرد دارد. مدت زمان شستشو در هر مرتبه 2 دقیقه می باشد. پس از آن به ازای هر 1 ساعت شارژ  18 دقیقه قادر به شستشو می باشد. هم چنین این دستگاه دارای یک سری بوده و بسیار جمع و جور است و به راحتی قابل حمل و قابل استفاده در سفر می باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد مسواک برقی رمینگتون SFT100 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو مسواک برقی رمینگتون سونیک فرش 100 Remington SFT100 Total Sonicfresh Electric Toothbrush را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید مسواک برقی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
مسواک برقی
قابلیت تعویض سری
دارد
سری ها
سری برای تمیز کنندگی قوی
نوع حرکت
چرخشی , لرزشی
سرعت چرخش در دقیقه
31000
سرعت لرزش در دقیقه
31000
تایمر
دارد
توضیحات تایمر
اعلام زمان کافی مسواک با پالس پس از 2 دقیقه
منبع تغذیه
برق شهری
پایه شارژ
دارد
مدت زمان شارژدهی باتری
دو هفته
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
شماره مجوز
- 3 چراغ نشانگر LED رنگی- عملکرد شارژ سریع- تمیز کردن عمیق دندان‌ها- دارای سه حالت: نظافت عمیق دندان‌ها _ شستشوی دندان‌های حساس _ ماساژ برای تحریک لثه -دارای برس نرم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم