برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

برس حرارتی پرو جیمی ProGemei GM2972 Straightening Brush

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید برس حرارتی پرو جیمی ProGemei GM2972 Straightening Brush کد 14168 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
832,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

برس حرارتی پرو جیمی ProGemei GM2972 Straightening Brush به صورت ارگونومیک طراحی شده است که دستگاه در دست کامل پایدار و راحت قرار می گیرد.
یکی از ویژگی های منحصر به فرد برس حرارتی پرو فناوری تولید یون می باشد که باعث می شود در حداقل زمان مو ها خشک شود.
دمای برس حرارتی پروجیمی  ProGemei GM2972 تا 750 درجه فارنهایت معادل 400 درجه سانتی گراد می رسد که با دارا بودن این مقدار دما مو های شما 5 برابر سریع تر صاف خواهد شد در حالی که برس های حرارتی دیگر این امکان را ندارند.
در ساخت برس پرو جیمی از ماده ای استفاده شده که از آسیب به مو های شما در برابر گرما جلوگیری می کند و دارای یک پنل سرامیکی می باشد.
بر روی دستگاه حرارتی جیمی یک نمایشگر LCD طراحی شده است که با استفاده از آن می توانید درجه دستگاه را متناسب با مو هایتان تنظیم کنید.

در ویدیو زیر آنباکسینگ برس حرارتی پروجیمی GM2972 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره برس حرارتی پرو جیمی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین ارشاکو ProGemei GM2972 Straightening Brush را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید برس حرارتی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم