برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ناف بند چیکو 3 عددی Chicco Umbilical cord

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ناف بند چیکو 3 عددی Chicco Umbilical cord کد 7046 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ناف بند چیکو 3 عددی Chicco Umbilical cord محصولی مناسب برای نوزادان تازه متولد شده است . ناف بند چیکو برای بهبود سریع زخم ناف مورد استفاده قرار می گیرد و با لایه ی بی بافت استریل شده و نرمی که دارد بدون فشار و ایجاد حساسیتی که دارد زخم ناف کودک را بهبود می بخشد . در بسته ی ناف بند چیکو 3 عدد ناف بند قرار گرفته است و در طراحی و ساخت آن از مواد مضر BPA استفاده نشده است و سلامت کودک شما را به خطر نمی اندازد . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ناف بند کودک چیکو 3 عددی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ناف بند چیکو 3 عددی Chicco Umbilical cord را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ناف بند اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
گروه سنی
بدو تولد
سایر توضیحات
مناسب جهت بهبود سریع زخم ناف نوزاد - دارای لایه بی بافت استریل شده - نرم و بدون فشار و ایجاد حساسیت - دارای سه تکه ناف بند - بدون BPA
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم