برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دستگاه بخور سرد لانافرم ترینی Lanaform Trainy 120113

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دستگاه بخور سرد لانافرم ترینی Lanaform Trainy 120113 کد 7019 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دستگاه بخور سرد لانافرم Lanaform Trainy 120113 محصولی زیبا با طراحی منحصر به فرد به شکل قطار است که با ظرفیت 1.8 لیتری به بازار عرضه شده است و قابلیت ساعت کار کردن بدون وقفه را دارد . ظرف ویژه پخش اسانس که در داخل دستگاه تعبیه شده است بخور سرد را با رایحه ی ملایم و دلنشین وارد فضا کرده و حسی ملایم را برای شما و کودک دلبندتان به ارمغان می آورد . دستگاه Trainy 120113 می تواند فضای 25 متر مربع را تحت پوشش خود قرار بدهد و با ابعاد 16x24x37 سانتی متری که دارد بسیار کم جا بوده و فضای کمی را اشغال می کند . ماکزیمم شدت بخار خروجی دستگاه لانافرم 200ml/h بوده که برای مصرف خانگی مقدار مناسبی است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دستگاه بخور سرد لانافرم Lanaform Trainy 120113 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دستگاه بخور سرد لانافرم Lanaform Trainy 120113 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دستگاه بخور سرد اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع بخور
سرد
ابعاد
37*16*24 سانتی متر
نوع کاربری
خانگی
ظرفیت مخزن
1.8 لیتر
مخزن خوشبو کننده
دارد
حداکثر فضای مناسب
25 متر مربع
کلید تنظیم بخار
دارد
سایر توضیحات
مدت کارکرد 9 ساعت بدون وقفه - خروجی بخار 200 میلی لیتر در ساعت- ولتاژ 24 ولت - توان دستگاه 20 وات - دارای فیلتر و ظرف اسانس
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم