برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

تب سنج دیجیتالی کودک Beurer Baby Digital Thermometer BY11

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید تب سنج دیجیتالی کودک Beurer Baby Digital Thermometer BY11 کد 12585 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

تب سنج دیجیتالی کودک بیورر Beurer Baby Digital Thermometer BY11 یک دماسنج عروسکی زیبا و بسیار با کیفیت است که به روش کلاسیک و تماسی قادر به اندازه گیری دمای بدن نوزاد و کودک می باشد. این دماسنج Beurer BY11 دارای سر انعطاف پذیر و نرم می باشد، از این رو کار با آن برای کودکان بسیار راحت تر از سایر دماسنج ها است. همچنین BY11 کاملا ضد آب بوده و به علت عدم استفاده از شیشه و جیوه در آن بسیار ایمن می باشد. دماسنج BY11 بیورر قادر است دما را در 10 ثانیه اندازه گیری نماید و دمای بالاتر از 37.8 درجه سانتیگراد را هشدار دهد.
دماسنج دیجیتالی کودک Beurer BY11 مجهز به اعلان صوتی پایان اندازه گیری و همچنین سیستم خاموشی خودکار نیز می باشد. دقت اندازه گیری دماسنج BY11 بیورر 0.1 درجه سانتیگراد بوده و همچنین می تواند دمای اندازه گیری شده را به سانتیگراد و فارنهایت نمایش دهد. وجود یک حافظه ی ثبت دما نیز این امکان را فراهم ساخته تا پیش از هر بار اندازه گیری دمای بدن کودک، دمای قبلی اندازه گیری شده را رویت نموده تا روند تغییر دمای کودک را بتوان بررسی نمود.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی تب سنج دیجیتالی کودک بیورر BY11 (طرح سگ) را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره تب سنج دیجیتالی کودک Beurer Baby Digital Thermometer BY11 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو تب سنج دیجیتالی کودک بیورر Beurer Baby Digital Thermometer BY11 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تب سنج اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
تب سنج
تعداد باتری
یک
نوع دماسنج
دیجیتال
ضد آب
هست
هشدار دمای غیر مجاز
دارد
صفحه نمایش
دارد
مدت زمان لازم برای اندازه گیری دمای آب
10 ثانیه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم