برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

تب سنج دیجیتالی کودک ایزی لایف Easy Life 419 Baby Digital Thermometer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید تب سنج دیجیتالی کودک ایزی لایف Easy Life 419 Baby Digital Thermometer کد 12510 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

تب سنج دیجیتالی کودک ایزی لایف Easy Life 419 Baby Digital Thermometer  یک محصول کاربردی و ضروری برای والدین می باشد. کنترل دمای بدن کودک امری است ضروری که هر گونه سهل انگاری در آن می تواند تبعات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. تب سنج دیجیتالی ایزی لایف با دقت 0.1 درجه سانتیگراد قادر است دمای بین 32 تا 42.9 درجه سانتیگراد را اندازه گیری نماید. همچنین در زمان استفاده از تب سنج ایزی لایف می توانید پیش از اندازه گیری دمای جدید ، دمای قبلی اندازه گیری شده را مشاهده نمایید. صفحه ی نمایش تب سنج ایزی لایف دارای خوانایی بسیار خوبی است و می توان به راحتی از آن استفاده نمود. به علاوه این تب سنج دیجیتالی دارای خاموشی خودکار نیز می باشد و پس از چند دقیقه پس از استفاده به طور خودکار خاموش می شود. قابلیت استفاده از باتری تب سنج نیز 100 ساعت می باشد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره تب سنج دیجیتالی کودک ایزی لایف Easy Life 419 Baby Digital Thermometer دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو تب سنج دیجیتالی کودک ایزی لایف Easy Life 419 Baby Digital Thermometer را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تب سنج اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
تب سنج
دقت سنجش
0.1 سانتیگراد
نوع دماسنج
دیجیتال
هشدار دمای غیر مجاز
دارد
قابلیت خاموشی خودکار
دارد
حافظه
دارد
صفحه نمایش
دارد
منبع تغذیه
باتری
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم