برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ماسک و صورتک تریک ار تریت استودیو گیم آف ترونز Trick or Treat Studios Men's Game of Thrones

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماسک و صورتک تریک ار تریت استودیو گیم آف ترونز Trick or Treat Studios Men's Game of Thrones کد 13174 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
4,028,000 تومان
موجود - خریداری شده از آمریکا
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماسک صورت تریک ار تریت استودیوز گیم آف ترونز Trick or Treat Studios Men's Game of Thrones یک ماسک بسیار با کیفیت است که از مجسه ی هنرمند روسی ساخته شده و یکی از شخصیت های سریال محبوب گیم آف ترونز ( بازی تاج و تخت ) می باشد. ماسک صورت تریک ار تریت استودیوز 100% از جنس لاتکس تهیه گردیده و بر روی اکثر صورت ها به خوبی قرار می گیرد. همچنین چشم های آبی رنگ ماسک نیز بر روی آن موجود بوده و به صورتی طراحی گردیده که دیدی بسیار خوب داشته باشد. قسمت دهان ماسک نیز به گونه ای است که برای تنفس و یا نوشیدن مایعات با نی هیچگونه مشکلی ایجاد نخواهد کرد. به علاوه در قسمت بینی ماسک گیم آف ترونز نیز سیستمی جهت تنفس و تهیه طراحی شده تا بتوان به راحتی برای مدت طولانی آز آن استفاده نمود. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماسک صورت تریک ار تریت استودیو گیم آف ترونز Trick or Treat Studios Men's Game of Thrones دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ماسک و صورتک ارشاکو ماسک صورت تریک ار تریت استودیو گیم آف ترونز Trick or Treat Studios Men's Game of Thrones را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماسک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم