برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ماسک و صورتک استارگودز ایرسافت طرح اسکلت Stargoods Skeleton AirSoft Mask

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماسک و صورتک استارگودز ایرسافت طرح اسکلت Stargoods Skeleton AirSoft Mask کد 13173 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,618,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(7 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماسک صورت استارگودز ایرسافت طرح اسکلت Stargoods Skeleton AirSoft Mask یک ماسک بسیار با کیفیت و راحت می باشد که از پلاستیک بسیار مقاوم تهیه شده و می تواند برای بازی های ایرسافت و پینت بال تا مراسن بالماسکه و هالووین مورد استفاده قرار گیرد. بر روی قسمت چشم های ماسک نیز یک توری فلزی قرار گرفته تا در بازی هایی چون پنت بال بتواند چشم ها را نیز به خوبی محافظت نماید. ماسک صورت استارگودز با داشتن گیره های الاستیکی قابل تنظیم برای همه ی افراد از کودک تا بزرگسال قابل استفاده بوده و به خوبی بر روی تمامی صورت قرار می گیرد . همچنین برای تمیز کردن ماسک استارگودز کافی است آن را با آب و صابون به راحتی شستشو داده تا کاملا تمیز شود.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی ماسک صورت استارگودز ایرسافت طرح اسکلت را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماسک صورت استارگودز ایرسافت طرح اسکلت Stargoods Skeleton AirSoft Mask دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ماسک و صورتک ارشاکو ماسک صورت استارگودز ایرسافت طرح اسکلت Stargoods Skeleton AirSoft Mask را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماسک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم