برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اپیلاتور براون سری 3 سیلک اپیل Braun 3270

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اپیلاتور براون سری 3 سیلک اپیل Braun 3270 کد 3523 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,838,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی می باشند.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اپیلاتور براون سری 3 سیلک اپیل Braun 3270 Series 3 Silk Epil Epilator با طراحی بسیار زیبا جهت اصلاح موهای زائد بدن بانوان طراحی شده است. از ویژگی های اپیلدی براون می توان به دو سرعت آن اشاره کرد که از سرعت کم می توان جهت اصلاح نمودن نواحی حساس بدن مانند زیر بغل و سرعت زیاد برای اصلاح کردن پاها و مناطقی از بدن که دارای موهای ضخیم می باشند ، استفاده کرد.
از دیگر ویژگی های اپیلاتور 3270 براون مجهز بودن به چراغ هوشمندی است که با روشن شدن دستگاه روشن گردیده و حتی ریزترین موها نیز از نظر پنهان نمی ماند و اصلاح میشوند. موکن برقی براون با برق شهری کار می کند. این مشخصه استفاده از آن را نامحدود گردانیده است. جهت استفاده از دستگاه کافی است آن را به آداپتور و آداپتور را به پریز برق وصل نمائید تا دستگاه تغذیه شود.
از مشخصات دستگاه 3270 مجهز بودن به دو سری مختلف جهت اصلاح موهای بدن می باشد.
سری اپیلاسیون مجهز به20 موچین است که موها را به ملایمت از ریشه می کند و پوست را برای هفته ها صاف و بدون مو می نماید. جهت کاهش درد ناشی از کنده شدن موها ، این سری مجهز به دو ماساژور می باشد که در حین اصلاح ، پوست را ماساژ می دهد. برای عملکرد بهینه دستگاه آن را در زاویه نود درجه نسبت به پوست خود نگه دارید.
اپیلاتور را در خلاف جهت رویش مو بدون فشار به آرامی به حرکت در آورید. سری شیور مناسب جهت اصلاح موهای بدن از ته می باشد. همراه سری شیور شانه پلاستیکی ارائه شده است که از آن می توان برای کوتاه کردن موها قبل از اصلاح کامل مو استفاده کرد. پس از اصلاح بدن سری ها را از بدنه جدا نموده و با استفاده از برس همراه دستگاه موهای باقی مانده را تمیز کنید. البته سری شیور را به دلیل آن که بسیار ظریف می باشد، نباید با برس تمیز کرد
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اپیلاتور براون 3270 Braun دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی اپیلاتور ارشاکو اپیلاتور براون سری 3 سیلک اپیل Braun 3270 Series 3 Silk Epil Epilator را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید اپیلاتور اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
اپیلاتور
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
دارای قابلیت شستشو
نیست
منبع تغذیه
برق خانگی
تکنولوژی اصلاح
اپیلاتور
سایر ویژگی ها
دارای 20 عدد موچین، ماساژور و 3 سری مختلف
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-11-26

سلام کالا به دستم رسید با تشکر

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم