برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

ماشین اصلاح بدن مردان من گرومر مدل mangroomer do-it-yourself electric back hair shaver

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح بدن مردان من گرومر مدل mangroomer do-it-yourself electric back hair shaver کد 9032 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
6,064,000 تومان
موجود - خریداری شده از آمریکا
(20 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح بدن مردان من گرومر مدل mangroomer do-it-yourself electric back hair shaver  بهترین ماشین اصلاح برای اصلاح تمام موهای بدن در چشت گردن و کمر است. قسمت هایی از بدن که دور از دسترس هستند و با دست به راحتی قابل اصلاح نیستند، این محصول با طراحی زیبا و سبک، قابل انعطاف و قابل تنظیم درجه و همینطور کاملا ارگونومیک است. ماشین اصلاح بدن مردان من گرومر یک انتخاب کاملا مناسب برای اغلب آقایان می باشد. ماشین اصلاح موی بدن با دسته قابل انتعطاف این امکان را برای شما آقایان فراهم کرده است که موهای پشت گردن، پشت کمر و کتف خود را که با دست نمیتوان اصلاح نمود. ماشین اصلاح بدن مردان من گرومر قابلیت شارژ است  همچنین شما هر زاویه ای که نیاز داشته باشید را تنظیم کرده و سپس دسته را قفل می کنید که در همان حالت بماند.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری ماشین اصلاح بدن مردانه من گرومر do it yourself را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره  ماشین اصلاح بدن مردان من گرومر مدل mangroomer do-it-yourself electric back hair shaver دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  ماشین اصلاح بدن مردان من گرومر مدل mangroomer do-it-yourself electric back hair shaver  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح بدن اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
سایر ویژگی ها
برای اصلاح تمام نقاط دور از دسترس بدن با زاویه قابل قفل
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم