برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اپیلاتور زنانه فیلیپس Philips BRE630/00 Epilator

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اپیلاتور زنانه فیلیپس Philips BRE630/00 Epilator کد 7502 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
6,969,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اپیلاتور فیلیپس Philips BRE630/00 Epilator با طراحی ارگونومیک ظاهری به شکل S و بدنه ضد لغزش و خاصیت ضد آب به راحتی می توان از آن در حمام استفاده کرد.
2 عدد سری اپیلاتور و تریمر به همراه اپیلاتور Philips BRE630 00 ارائه می شود که می توان به صورت خشک و تر از آن ها استفاده کرد، سری اپیلاتور با عرض 30 میلی متر دارای 32 موچین و 17 دیسک است که به همین دلیل سرعت اصلاح را بالا می برد، 3 پوشش ماساژور، مخصوص صورت و مخصوص نواحی محدود برای قرار گرفتن بر روی سری اپیلاتور از جمله متعلقات درون جعبه اپیلاتور فیلیپس 630 است.
سری تریمر یا کوتاه کننده به انضمام یک شانه که بر روی سری شیور قرار می گیرد و اصلاحی بهتر را فراهم می کند نیز جزئی از متعلقات درون جعبه هستند. پایین دستگاه یک چراغ LED تعبیه شده که به دلیل فاصله ی کمی که با پوست در حین اصلاح داشته، کوتاه ترین و نازک و روشن ترین مو ها را می توان دید و در نتیجه اصلاح بهتری خواهید داشت.
انرژی Philips BRE630 00 Epilator از باتری قابل شارژ لیتیوم یونی آن تأمین می‌ شود که با 1.5 ساعت شارژ کردن آن می‌ توان به مدت 40 دقیقه از دستگاه استفاده کرد. از آنجایی که از این اپیلاتور در حالت خیس می‌ توان استفاده کرد، جهت حفظ ایمنی کاربر، در حالت متصل به شارژر کار نمی‌ کند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد اپیلاتور فیلیپس BRE630 00 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی اپیلاتور ارشاکو اپیلاتور فیلیپس Philips BRE630/00 Epilator را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اپیلاتور اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
سرامیکی
ضد آب
هست
دارای قابلیت شستشو
هست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
زمان استفاده پس از شارژ
40 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
1.5 ساعت
قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
هست
تکنولوژی اصلاح
اپیلاتور
سایر ویژگی ها
دارای 2 سری اپیلاتور و تریمر - چراغ روشن کردن موضع - آداپتور شارژر - برس تمیز کننده - کیف نگهداری
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم