برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

لیزر صورت و بدن فیلیپس لومیا Philips SC2004/61 Lumea Cordless IPL Hair Remover

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لیزر صورت و بدن فیلیپس لومیا Philips SC2004/61 Lumea Cordless IPL Hair Remover کد 6544 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لیزر صورت و بدن فیلیپس لومیا Philips SC2004/61 Lumea Cordless IPL Hair Remover اپیلاتوری لیزری و با کیفیت است که برای اصلاح موهای بدن بانوان طراحی شده است .
وزن لیزر بدن فیلیپس 1200 گرم بوده و به راحتی با دست قابل حمل و جابه جایی است . اپیلاتور لیزری SC2004/61 تمامی موهای بدن شما را از ریشه سوزانده و از رشد مجدد آنها جلوگیری می کند .
اپیلاتور SC2004/61 فیلیپس در دو رنگ صورتی و سفید تولید شده است و دارای دو سال گارانتی است که در صورتی ایجاد مشکل در دستگاه می توانید از آن استفاده نمایید .
اپیلاتور لیزری لومیا با اعمال پالس های نوری به ریشه ی مو سبب ریزش موهها می شود و به مرور زمان سبب لطیف شدن پوست شما میگردد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد لیزر بدن فیلیپس SC2004/61 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید
.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو
 لیزر صورت و بدن فیلیپس لومیا Philips SC2004/61 Lumea Cordless IPL Hair Remover را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لیزر صورت و بدن اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
تکنولوژی اصلاح
لیزر - IPL) intense pulse light)
سایر توضیحات
بدون سیم - دارای 1 عدد سری - قابل استفاده برای صورت و بدن
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم