برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اپیلاتور بابیلیس Babyliss Duo G710E Epilator

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اپیلاتور بابیلیس Babyliss Duo G710E Epilator کد 5740 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اپیلاتور بابیلیس Babyliss Duo G710E Epilator با طراحی دو سر و بدنه ارگونومیک و خوش دستی که دارد می تواند اصلاحی راحت و کامل را برای زدودن تمامی موهای زائد بدن برایتان فراهم کند .
دستگاه 710 بابیلیس داری دو سری است که در خلاف جهت هم می چرخند و کوتاه ترین موهها در اندازه 0.5 میلی متر را به راحتی اصلاح خواهند کرد . 3 سری اپلیدی ، شیور و نقاط حساس و دو شانه مخصوص اصلاح 3 و 6 میلی متری به شما کمک می کند که تمامی نواحی بدنتان را اصلاح کنید .
دستگاه Duo 710 دارای چراغ نشانگر وضعیت شارژ می باشد که به شما میزان شارژ دستگاه را نمایش می دهد . از جمله ویژگی های دستگاه بابیلیس می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد و شما می توانید به راحتی در زیر دوش آب از آن استفاده کنید .
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اپیلاتور بابیلیس  Duo G710E دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو اپیلاتور بابیلیس Babyliss Duo G710E Epilator را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید اپیلاتور اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
فلزی
ضد آب
هست
دارای قابلیت شستشو
هست
زمان استفاده پس از شارژ
40 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
16 ساعته
تعداد تیغه
3
تکنولوژی اصلاح
اپیلاتور
اندازه اصلاح
0.5 میلی متر
سایر ویژگی ها
مخصوص بانوان
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم