برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اپیلاتور بیورر beurer Epilator HLE60

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اپیلاتور بیورر beurer Epilator HLE60 کد 3536 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,721,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اپیلیدی بیورر beurer Epilator HLE60 با 4 سری مجزا و بدنه ارگونومیک طراحی شده که قرار گیری روی پوست را راحت و عملیات پاکسازی را بهتر و سریع تر انجام می دهد. سری های دستگاه قابل شستشو بوده و به راحتی می توان سری ها را زیر آب شستشو داد، به دلیل حجم کم به راحتی قابل جابجایی هستند .
دستگاه beurer Epilator HLE60 دارای 2 سرعت قابل تنظیم بوده که می توان با توجه به نوع پوست سرعت را تنظیم و استفاده نمود. علاوه بر سری اپیلاتور، یک سری لایه بردار، یک سری برای اصلاح دقیق، یک سری شیور و یک درپوش شفاف همراه دستگاه وجود دارد بنابراین می توانید از این وسیله هم برای لایه برداری و هم برای اصلاح کامل استفاده کنید. دستگاه HLE60 به صورت شارژی عمل می کند و تقریبا سرعت شارژ بالایی دارد و به شما این امکان را می دهد که به ازای دو ساعت شارژ کامل به مدت 30 دقیقه از وسیله استفاده نمایید، همچنین برای کارایی بیشتر یک چراغ LED روی بدنه دستگاه تعبیه شده که استفاده از آن را آسان تر و راحت تر می کند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اپیلاتور beurer Epilator HLE60 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو اپیلاتور بیورر beurer Epilator HLE60 را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید اپیلیدی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
دارای قابلیت شستشو
نیست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
دارای استند شارژ
هست
تعداد تیغه
2
قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
هست
تکنولوژی اصلاح
اپیلاتور
سایر ویژگی ها
سر قابل شستشو. دارای 2 سری لایه بردار و فویلی
- دارای 1 در پوش برای دقت اصلاح در مناطق محدود بدن
- دارای 1 سری اپیلاتور
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم