برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اپیلاتور براون سیلک اپیل Braun 7681 Silk Epil Epilator

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اپیلاتور براون سیلک اپیل Braun 7681 Silk Epil Epilator کد 3530 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اپیلاتور براون سیلک اپیل Braun 7681 Silk Epil Epilator به شما امکان می دهد تا هفته ها پوستی نرم و لطیف داشته باشید. زیرا برداشتن موها از ریشه موجب می شود موها برای رشد مجدد به زمان بیشتری نیاز داشته باشند. ویژگی منحصر بفرد اپیلاتور براون ضد آب بودنش است که می توان جهت راحتی بیشتر در اصلاح و احساس آرامش در هنگام اصلاح اپیلاتور را در حمام و در ریز دوش آب استفاده نمود. دستگاه 7681به صورت بدون سیم قابل استفاده می باشد. جهت شارژ کافی است آن را به آداپتور همراه دستگاه وصل نموده و اجازه دهید 7 ساعت شارژ شود. پس از شارژ کامل می توان از اپیلاتور به مدت 40 دقیقه استفاده کرد.
از مشخصات دیگر موکن برقی براون مجهز بودن به سه سری جداگانه می باشد که با استفاده از آنها می توان تمامی نقاطق بدن را اصلاح نمود. سری مجهز به دو ماساژور بسیار کارآمد می باشد که با حرکت بر روی پوست موجب کاهش درد ناشی از کنده شده موها می شوند. سری شیور جهت کوتاه کردن موها مناسب است. در هنگام استفاده از سری شیور دکمه قفل آن را در حالت آزاد قرار دهید. توجه داشته باشید که سری شیور را تنها بر روی پوست خشک استفاده کنید.
جهت استفاده از خط زن می توان خط زن شیور را قفل کرد. شانه همراه شیور جهت کوتاه کردن موهای بلند ارائه شده است. سری مخصوص اصلاح صورت می توان به راحتی تمامی نواحی صورت را کاملأ اصلاح نمود.
دستمال مرطوب خنک کننده را به مدت 30 ثانیه قبل از اصلاح روی پوست قرار داده تا علاوه بر خنک نمودن موجب مرطوب شدن پوست گردیده و به اصلاح راحت تر کمک می کند. با استفاده از برس همراه دستگاه می توان سری ها را تمیز کرد. کیسه نگهداری همراه دستگاه ارائه شده است که می توان اپیلاتور را به همراه لوزام جانبی داخل آن قرار داد. این دستگاه مجهز به سیستم ایمنی ضد حرارت بیش از حد می باشد که در صورت داغ شدن بیش از حد اپیلاتور چراغ نشانگر شارژ کم، به مدت 8 ثانیه به رنگ قرمز روشن می گردد و سپس اپیلاتور به صورت اتوماتیک خاموش می شود. در این حالت بایستی دکمه روشن خاموش دستگاه را در وضعیت خاموش قرار داده و اجازه دهید تا دستگاه خنک شود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اپیلاتور جعبه فلزی براون 7681 Braun دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو اپیلاتور براون سیلک اپیل Braun 7681 Silk Epil Epilator را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید اپیلاتور اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
سایر مشخصات
ضد آب
هست
دارای قابلیت شستشو
هست
زمان استفاده پس از شارژ
40 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
7 ساعت
سایر ویژگی ها
سری شیور با شانه - دستمال خنک کننده پوست -شانه پلاستیکی جهت تمیز کردن سری
تکنولوژی اصلاح
اپیلاتور
صفحه نمایشگر
ندارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم