برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اپیلاتور براون سیلک اپیل Braun 3380 Silk Epil Epilator

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اپیلاتور براون سیلک اپیل Braun 3380 Silk Epil Epilator کد 3524 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اپیلاتور براون سیلک اپیل Braun 3380 Silk Epil Epilator اپیلاسیونی نرم و ملایم را برای شما تضمین می کند. اپی لیدی براون مجهز به20 موچین است که موها را از ریشه برمی دارد و پوست را برای هفته ها صاف و لطیف می نماید. بر آمدگی های سافت لیفت و چیدمان بی نظیر موچین ها در اپیلاتور بروان با ملایمت موهای بسیار کوتاه و حتی موهای خوابیده را بلند می کنند و به طرف موچین ها هدایت می کند و اپیلاسیونی کاملأ لطیف ارائه می دهد. از آنجایی که مویی که دوباره رشد می کند نرم و نازک است، دیگر پوست زبر نمیشود. رول های ماساژور به نرمی روی پوست نمی لغزد و پوست را بر می انگیزد تا احساس درد اپیلاسیون کمتر شود. دستگاه براون دارای دو سرعت ملایم و زیاد می باشد که می توانید هرکدام از سرعت ها را که مناسب شماست انتخاب کنید.
همراه اپیلاتور 3380 دستکش یخ ارائه می شود که تأیید شده توسط متخصصین پوست می باشد. این دستکش یخ باعث به حداقل رساندن حساسیت پوست و آرامش دادن به پوست می باشد. برای استفاده از دستکش یخ، ابتدا کیسه ژل را برای دو ساعت در فریزر قرار داده سپس کیسه ژل را داخل لایه شفاف دستکش قرار دهید. سطح خنک دستکش را برای 1 تا 2 دقیقه روی پوست بگذارید. ناحیه خنک شده را اپیلاسیون کنید. از آن جایی که نواحی زیر بغل و خط مایو بیش از بقیه نقاط بدن به درد حساس می باشند ، قطعه پلاستیکی مخصوص زیر بغل اپیلاتور همراه دستگاه ارائه شده است که باعث کاهش سطح موکنی زیر بغل می شود. برای عملکرد بهینه دستگاه Braun را در زاویه نود درجه نسبت به پوست خود نگه دارید. اپیلاتور را در خلاف جهت رویش مو بدون فشار به آرامی حرکت دهید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اپیلاتور براون 3380 Braun دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو اپیلاتور براون سیلک اپیل Braun 3380 Silk Epil Epilator را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید اپیلاتور اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
دارای قابلیت شستشو
هست
تکنولوژی اصلاح
اپیلاتور
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم