برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ماشین اصلاح تریمر زنانه رمینگتون Remington WPG4035 Trimmer for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح تریمر زنانه رمینگتون Remington WPG4035 Trimmer for women کد 13297 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح تریمر زنانه رمینگتون دبلیو پی جی 4035 Remington WPG4035 Trimmer محصولی با کیفیت از برند رمینگتون است.ماشین اصلاح بدن رمینگتون دبلیو پی جی دارای 3 شانه‌ی قابل تنظیم در 3 اندازه‌ی 2 تا 6 میلی‌متر برای کوتاه کردن موها و یک سری فویلی برای اصلاح کامل موهای بدن می باشد.ماشین اصلاح  4035 Remington WPG4035 Trimmer دارای خاصیت ضد آب است و همین ویژگی استفاده از آن را در حمام فراهم می کند.ماشین اصلاح بدن رمینگتون دبلیو پی جی 4035 Remington WPG4035 Trimmer از یک برس چرخشی برای لایه برداری ملایم از پوست بعد از اصلاح مو برخوردار است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح بدن رمینگتون WPG4035 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

 فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماشین اصلاح تریمر زنانه رمینگتون Remington WPG4035 Trimmer for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تریمر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ضد آب
هست
دارای قابلیت شستشو
هست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
هست
تکنولوژی اصلاح
فویلی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم