برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین تریمر اصلاح سر و صورت براون 5730 کروزر 6 Braun 5730 Cruzer 6 Trimmer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین تریمر اصلاح سر و صورت براون 5730 کروزر 6 Braun 5730 Cruzer 6 Trimmer کد 3558 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین تریمر اصلاح سر و صورت براون 5730 کروزر 6 Braun 5730 Cruzer 6 Trimmer دستگاهی چند کاره با بدنه سبک و طراحی ارگونومیک است. مزیت ویژه ماشین اصلاح کاملا ضد آب بودن آن بوده و می توان به راحتی زیر دوش آب نیز از آن استفاده کرد. دکمه روشن و خاموش دستگاه در پشت بدنه تعبیه شده است.
سری شیور امکان شیو کردن کامل موهای صورت و بدن را فراهم می کند، عریض بودن این سری امکان اصلاح نقاط وسیعی از بدن را در مدت زمانی کوتاه فراهم می نماید. بر روی بدنه قطعه خط زن تعبیه شده که یک سمت آن سری خط زن ریش و سمت دیگر آن خط زن باریک می باشد.
این قطعات قابلیت چرخش دارد و با چرخش آن می توان سری مورد نظر را مورد استفاده قرار داد. ماشین اصلاح براون مجهز به 3 سری شانه ای مختلف می باشد که بر حسب نوع اصلاح می توان سری مورد نظر را به روی تیغه متصل کرد. پایه ارائه شده همراه با دستگاه نیز برای شارژ کردن ماشین اصلاح کاربرد دارد.
ماشین اصلاح 5730 براون تنها به صورت بدون سیم قابل استفاده می باشد، مدت زمان شارژ اولیه حدود 4 ساعت و در دفعات بعد تقریبا 1 ساعت می باشد که پس از شارژ کامل می توانید به مدت 30 دقیقه از آن استفاده نمایید. چراغ نمایش گر ال ای دی موجود روی بدنه وضعیت شارژ باتری را نشان می دهد.
سری اصلی شامل تیغه ثابت با توری استیل می باشد، یک شانه قابل تنظیم از 1.2 تا 6 میلی متری روی آن قرار می گیرد. سری شانه ای بزرگ دیگر برای اصلاح ریش به اندازه 0.6 میلیمتر و سری شانه ای کوچک تر مناسب برای اصلاح ابرو می باشد. دستگاه BRAUN با ولتاژ جهانی 100 تا 240 ولت عمل می کند و به شما این امکان را می دهد تا در هر نقطه از جهان آن را همراه با خود داشته باشید. با استفاده از برس تمیزکاری همراه دستگاه می توانید تیغه و شانه ها را تمیز کنید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح صورت و بدن براون کروز 6 5730 BRAUN دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماشین تریمر اصلاح سر و صورت براون 5730 کروزر 6 Braun 5730 Cruzer 6 Trimmer را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
پلاستیک
خط زن
هست
ضد آب
هست
دارای قابلیت شستشو
هست
منبع تغذیه
شارژی- باطری NH
امکان شارژ شدن سریع
5 دقیقه
زمان استفاده پس از شارژ
30 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
1 ساعت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم