برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اتو مو و صاف کننده مو مینی بابیلیس Babyliss ST396E Hair Strainer iPro 230 Steam

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اتو مو و صاف کننده مو مینی بابیلیس Babyliss ST396E Hair Strainer iPro 230 Steam کد 7499 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اتو مو و صاف کننده مو مینی بابیلیس Babyliss ST396E Hair Strainer iPro 230 Steam دو اتو در یک بسته بندی می باشد، که یک اتو با صفحاتی با روکش سرامیک تیتانیوم و ابعاد 85*38 میلی تر است که توسط 3 حالت بدون بخار، بخار معمولی و بخار زیاد مو ها را صاف می کند.

                      اتو مو بابیلیس396-1

به همراه اتوی بخار دار اتو مو Babyliss iPro 230 Steam ST396E یک اتوی صاف کننده کوچک با صفحات پوشش سرامیکی و ابعاد 60*14 میلی متر می باشد، که مجهز به دکمه خاموش و روشن، چراغ نمایشگر روشن بودن دستگاه و توانایی گرم شدن سریع اتو تا 200 درجه سانتی گراد است.اتو مو بابیلیس396-2

جهت استفاده از بخار اتو موی بابیلیس Hair Strainer iPro 230 Steam ST396E برای سرعت بخشیدن و نرم تر و لخت تر شدن مو ها، مخزن آب تعبیه شده بر روی بدنه را با زدن دکمه RELEASE جدا کنید، آن را پر کرده و مجددا به روی بدنه ی اتو بازگردانده و پس از روشن کردن دستگاه 2 تا 3 دقیقه منتظر بمانید تا صفحات اتو گرم شوند، سپس اتو با بخار آماده ی کار است.

                          اتو مو بابیلیس396-3

اتو مو Babyliss ST396E قابلیت تنظیم دما از 170 تا 230 درجه سانتی گراد را دارد، جهت سرعت بخشیدن به صاف کردن مو ها و تنظیم حرارت که بسته به جنس مو های مختلف، متفاوت می باشد. بر روی بدنه اتو مو بابیلیس ST396E نمایشگر درجه حرارت تعبیه شده که با دکمه های + و - که کنار دکمه خاموش و روشن دستگاه قرار دارند، قابل تنظیم می باشد.

                    اتو مو بابیلیس396-4

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد اتو مو بابیلیس iPro 230 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو اتو مو و صاف کننده مو مینی بابیلیس  Babyliss ST396E Hair Strainer iPro 230 Steam را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اتو مو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک
بیشینه‌ دما
170 - 230 درجه سانتی گراد
سیستم خاموشی خودکار
دارد
خاموشی خودکار پس از
1 ساعت
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
صفحه نمایشگر
دارد
سیم گردان
دارد
سایر ویژگی ها
1 اتوی سرامیکی بخار دار و 1 انوی مینی سرامیکی ساده
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-11-23

عالیههه بهتر از این اتو وجود نداره

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم