برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اتو و فر کننده مو پرومکس Promax 5858k

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اتو و فر کننده مو پرومکس Promax 5858k کد 12673 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,465,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اتو و فر کننده مو پرومکس Promax 5858k Hair Iron دارای طراحی آرگونومیک بدنه است که به راحتی می توان با آن کار کرد. promax 5858k توانی برابر 55 وات دارد و دارای صفحات عریض و با کیفیت از جنس سرامیک با روکش کراتین است. 
اتومو سرامیکی 5858k پرومکس دارای نمایشگر جهت نمایش درجه حرارت و مجهز به 3 کلید فشاری جهت روشن و خاموش کردن و کاهش یا افزایش درجه حرارت صفحات است.
برای کار با دستگاه کافی است بعد از روشن کردن آن و تنظیم درجه حرارت موهایتان را درون صفحات آن قرار دهید. به دلیل عملکرد دستگاه در محدوده ولتاژ جهانی 110-240 ولت می توان آن را در هر جای دنیا همراه با خود داشته و استفاده نمایید.
اتو مو سرامیکی 5858k دارای سیمی به طول  3 متر است و قابلیت چرخش 360 درجه دارد تا در قسمت انتهایی مزاحمتی به هنگام کار برای شما ایجاد نکند. وقتی صفحات داغ شدند برای اتو مو باید مو را بین صفحات قرار دهید ولی در فر کردن مو، مو را باید دور میله بپیچید تا به زیبایی و راحتی فر شود.
اتو مو و فر موی استاندارد باعث می شود که هیچ وقت موهای شما نسوزد و با خیالی راحت به زیبایی مو های خود برسید و شاهد هیچ آسیبی نخواهید بود، همچنین می توانید اتو را از طریق حلقه آویز هر کجا مایل باشید آویزان کنید و یا هنگام حمل و جابجایی از کیف نگهداری مخصوص آن استفاده نمایید. با خریدی امن و راحت از سایت ارشاکو تجربه خریدی راحت را با ما تجربه نمایید و از اصل و استاندارد بودن محصول خیالی آسوده داشته باشید. خانم ها و آقایونی که به دنبال هدیه ای مناسب برای نزدیکان خود می گردند این اتو مو می تواند هدیه ای بسیار مناسب برای شما باشد.

در ویدیو زیر آنباکسینگ اتو و فر کننده مو پرومکس 5858k را مشاهده می کنید :

ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اتو مو و فر کننده promax 5858k دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو اتو و فر کننده مو پرومکس Promax 5858k Hair Iron را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید اتو موی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک
نوع صفحات
متوسط , 110 میلی متری
بیشینه‌ دما
230 درجه سانتی گراد برای صاف کن و 210 درجه سانتی گراد برای موپیچ
فناوری تولید یون
ندارد
سیستم خاموشی خودکار
ندارد
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
سیستم ایمنی قفل دما
دارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
صفحه نمایشگر
دارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
3 متر
سایر ویژگی ها
دارای صفحه‌های سرامیکی با روکش کراتین-فرکننده و صاف کننده تغییر حالت فرکننده و صاف کننده با استفاده از دکمه‌ی خاموش و روشن
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-08-07

این محصول بی نظیییییییره بسته بندی جالب و جذابی داره ، ظاهر شیک و خاص دمای بالا و امکانات مناسبی برای حالت دادن موها داره قدرت و کارایی بسیار خوبی هم داره

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم