برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

فر کننده سرامیکی مو پرومکس Promax 4713k

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فر کننده سرامیکی مو پرومکس Promax 4713k کد 12646 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,249,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فر کننده مو سرامیکی پرومکس Promax 4713k یکی از موپیچ های برند پرومکس است.
شما می توانید برای ایجاد فرهای درشت و زیبا بر روی موهای خود و حالت دادن به موهایتان از موپیچ ها کمک بگیرید.
فر کننده سرامیکی پرومکس 4713k دارای تکنولوژی صفحات سرامیکی بوده و از قدرت 35 وات برای فر و حالت دادن موها استفاده می کند.
دستگاه فر مو promax 4713k در عرض 60 ثانیه آماده برای استفاده است و طول کابل 4713k به 3.0 متر می رسد که دارای قابلیت چرخش 360 درجه نیز است و به هنگام تحویل آن دستکشی 3 انگشتی نیز ارائه داده خواهد شد که جهت جلوگیری از ایجاد سوختگی برای شما تعبیه شده است .
فر کننده سرامیکی پرومکس 4713k دارای لوله سرامیکی با روکش کراتین است و 5 حالت برای تنظیم درجه حرارت دارد.
ما آدم ها موجودات عجیبی هستیم. از هر آنچه طبیعتمان است ناراضی هستیم. اگر پوستمان سفید باشد می‌گوییم کسی که پوست برنزه دارد جذابتر از ماست به همین دلیل دستگاه سولاریوم اختراع می‌کنیم یا سالی یک بار خودمان را به ساحلی در سرزمین‌ های گرمسیری می‌رسانیم تا با آفتاب برنزه شویم یا تابستانمان را در استخر‌های سرباز می‌گذرانیم. انواع روش‌ها را به هم توصیه می‌کنیم که اگر هویج و روغن زیتون را با ماء‌الشعیر مخلوط کرده و به پوست بزنیم فلان رنگ می‌شویم و اگر روغن بچه و لیمو و نمک را با هم استفاده کنیم رنگی دیگر. اگر سبزه باشیم انواع کرم‌های مختلف سنتی و شیمیایی را استفاده می‌کنیم تا شاید پوستی کمی روشن‌تر داشته باشیم. فر کردن مو هم از این دست کارهاست. مو فرفری‌ها در آرزوی موی نرم‌تر و صاف هستند و کسانی که موی صاف دارند پول زیادی برای حالت دار کردن موهایشان خرج می کنند. اگر شما هم جزو این دسته از آدم ها هستید و در آینده نزدیک می خواهید به جمع مو فرفری‌ها ملحق شوید شاید خرید دستگاه 4713k برایتان مفید باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره موپیچ سرامیکی promax 4713k دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید
فروشگاه اینترنتی فر کننده شاکو فر کننده سرامیکی مو پرومکس Promax 4713k را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید فر کننده مو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک
بیشینه‌ دما
210 سانتیگراد
سیستم خاموشی خودکار
ندارد
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
سیستم ایمنی قفل دما
ندارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
3 متر
سایر ویژگی ها
مدت زمان گرم‌شدن: 30 ثانیه- سر عایق حرارت- قطر استوانه: 13 میلی‌متر- 5 دمای قابل تنظیم از 110تا 210 درجه‌ی سانتی‌گراد- دارای نشانگرهای دما- پایه فلزی با روکش نسوز- گیره نگهدارنده مو- کلیدهای تنظیم درجه حرارت- دستکش سه انگشتی نسوز
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم