برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

اتو مو رمینگتون اس 8700 Remington S8700 Hair Straightener

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اتو مو رمینگتون اس 8700 Remington S8700 Hair Straightener کد 11312 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اتو مو رمینگتون اس 8700 Remington S8700 Hair Straightener یکی از محصولات با کیفیت و کاربردی کمپانی رمینگتون است. بیشینه دمای اتو مو ، 230 درجه سانتیگراد است که در کمتر از 15 ثانیه به این دما می رسد. در نتیجه سرعت کاربری آن را بالا می برد. صفحات 8700 از سرامیک ساخته شده است که به دلیل مقاومت بیشتر در برابر حرارت، دیرتر فرسوده شده و عمر بالاتری دارند. از طرفی چون صفحات سرامیکی، الکتریسیته را به سطح موها منتقل نمی کنند، آسیی به مو ها نمی زنند و احتمال خطر نیز کمتر است. همچنین در زیر صفحه های سرامیکی، حرارت به صورت یکنواخت توزیع می شود. این امر سبب می شود، هنگام استفاده از اتو مو 8700  حرارت یکسانی به همه سطوح مو برسد و حالت دادن به موها، آسان تر و بهتر صورت گیرد. از طرفی چون صفحات سرامیکی 8700 رمینگتون باریک و متحرک هستند، حالت دادن به موها به خصوص موهای کوتاه، راحت تر و سریع تر انجام می شود. 8700 مجهز به سیستم HydraCare است که با ایجاد تعادل بین رطوبت و حرارت دریافتی، از آسیب دیدگی و تخریب ساختار مو جلوگیری می کند. اتو 8700 مجهز به سیستم خاموش شدن خودکار نیز هست.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو اتو مو رمینگتون اس 8700 Remington S8700 Hair Straightener را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اتو مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک
نوع صفحات
باریک
بیشینه‌ دما
230 درجه‌ی سانتی‌گراد
فناوری تولید یون
ندارد
سیستم خاموشی خودکار
دارد
سیستم ایمنی قفل دما
دارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
صفحه نمایشگر
ندارد
سیم گردان
دارد
سایر ویژگی ها
مجهز به سیستم HydraCare ، تا %68 آسیب کمتر نسبت به اتو موهای دیگر، دارای چراغ‌های کوچک نمایشگر دما، قابلیت تنظیم دما تا 5 حالت مختلف، مدت زمان گرم شدن 15ثانیه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم