برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اتو مو بابیلیس Babyliss IPRO 235 XL-ST389E Hair Straightener

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اتو مو بابیلیس Babyliss IPRO 235 XL-ST389E Hair Straightener کد 11201 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اتو مو بابیلیس Babyliss I pro 235 XL-ST389E Hair Straightener دارای پوشش سرامیکی معروف به babyliss diamond می باشد که با انتقال حرارت یکنواخت ضمن محافظت از موها نرمی و درخشندگی آنها را نیز تضمین می کند.
در دو طرف صفحه پایینی شانه ی دندانه داری قرار دارد که از گره خوردن موها جلوگیری می کند که البته این شانه ها قابل جدا شدن هستند. اتو مو بابیلیس ST389E فناوری تولید یون منفی با خنثی سازی الکتریسیته ساکن دارد و حتی موهای شما را با حفظ لطافت و درخشندگی صاف کرده و از مجعد شدن آن جلوگیری می کند.
شما می توانید دمای مورد نظر خود را متناسب با موی خود در یکی از 6 حالت 140،160،180،200،220،230 تنظیم نمایید. دماهای مختلف با نشانگر LED نمایش داده می شود. هم چنین اتو مو بابیلیس دارای سیستم قفل دما می باشد که به محافظت بهتر از صفحات و جلوگیری از آسیب های احتمالی هنگام حمل و نقل و نگهداری کمک می نماید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد اتو مو بابیلیس ST389E دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو اتو مو بابیلیس Babyliss I pro 235 XL-ST389E Hair Straightener را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از  خرید اتو مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک
بیشینه‌ دما
230 درجه سانتیگراد
فناوری تولید یون
دارد
سیستم خاموشی خودکار
دارد
سیستم ایمنی قفل دما
دارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
صفحه نمایشگر
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-02-15

سلام من این اتو مو رو تازه خریدم و از کیفیتش واقعا راضیم فقط اون جور که توقع داشتم نتونستم برای صاف کردن موهای کوتاه خوب ازش استفاده کنم. ولی برای موهای بلند کارش فوق العاده است.

1397-02-05

سلام لتو موی خوبیه . موهای من خیلی پره اما به راحتی با این اتومو صاف و لخت میشه. قابلیت تنظیم دماش برای 6 دما خیلی خوبه، و همچنین صفحات شناوری داره که مو کمتر آسیب ببینه در کل نسبت به قیمتش انتخاب خوبیه

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم