برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اتو و حالت دهنده مو بخار دار پرومکس PROMAX 5603 Hair Styler

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اتو و حالت دهنده مو بخار دار پرومکس PROMAX 5603 Hair Styler کد 3616 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اتو و حالت دهنده مو بخار پرومکس PROMAX 5603 Hair Styler با توان 30 وات و طراحی ارگونومیک علاوه بر حالت دادن به موها، به آنها درخشندگی خاصی می بخشد.
تکنولوژی سرامیک به کار رفته در این دستگاه موجب گرم شدن سریع صفحات، ایجاد گرمای بالا و همچنین ثابت ماندن حرارت در صفحات در طول زمان می شود.
اتو مو PROMAX 5603 مجهز به 1 جفت صفحه صاف کننده می باشد که با استفاده از آنها می توان موها را کاملأ صاف و مرتب کرد و یک مدل موی ساده و در عین حال شیک را به موها داد.
همچنین با استفاده از صفحات موج ریز می توان موج های ریز و زیبا بر روی موها ایجاد کرد. صفحات ویو درشت مناسب برای ایجاد موج های درشت بر روی موها هستند.
اتو و موج پرومکس 5603 مجهز به عملکرد بخار است که با مرطوب کردن موها به صورت طبیعی از موها محافظت می کند و موهایی بسیار زیبا و درخشان را برای شما به ارمغان می آورد.
عملکرد بخار به راحتی توسط فشار دادن مخزن آب به سمت داخل فعال می شود و با رها کردن آن تولید بخار قطع می شود. با توجه به حرارت بسیار بالای بخار آب باید مراقب باشید.
برای پر کردن مخزن فقط از آب خالص یا جوشیده استفاده کنید. دکمه آزاد سازی مخزن آب را فشار دهید و مخزن را بیرون بکشید. درپوش مخزن آب را باز کنید. فتیله را نیز مرطوب کنید تا عملکرد بخار زودتر عمل کند. سپس مخزن آب را در جای خود قرار دهید.
برای فعال کردن بخار، بعد از رسیدن دستگاه به دمای لازم، مخزن آب را به سمت داخل فشار دهید و نگه دارید.
اتو ویو 5603 دارای دکمه روشن/ خاموش است. جهت استفاده از اتو مو 5603 کافی است دو شاخه دستگاه را به پریز برق متصل نمائید و منتظر بمانید تا دستگاه به دمای لازم برسد. در حالتی که از بخار استفاده می کنید، این مدت 8 تا 10 دقیقه خواهد بود و اگر در حالت بدون بخار از اتو استفاده می کنید، مدت 5 دقیقه کافی است.
طول 1.8 متری سیم و حلقه آویز دسترسی وسیعی در اختیار شما قرار می دهد همراه دستگاه کیف نقره ای بسیار زیبایی ارائه شده است که جهت نگهداری اتو و لوازم جانبی آن می توان از کیف استفاده کرد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره  اتو و موج بخار 5603 PROMAX دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه انلاین ارشاکو اتو و حالت دهنده مو بخار دار پرومکس PROMAX 5603 Hair Styler را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید اتو و حالت دهنده مو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
آلومینیومی با روکش سرامیکی
فناوری تولید یون
ندارد
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
طول سیم
1.8 متر
سایر ویژگی ها
توان 30 وات
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم