برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ترازو دیجیتال تشخیصی بیورر Beurer Diagnostic scales BG55

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ترازو دیجیتال تشخیصی بیورر Beurer Diagnostic scales BG55 کد 10200 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ترازو دیجیتال تشخیصی بیورر Beurer Diagnostic scales BG55 از سطح شیشه ای نشکن تشکیل شده است. ترازو دیجیتالی بیورر BG55 به غیر از وزن، می‌تواند شاخص‌ های سلامتی مثل میزان آب، چربی، درصد ماهیچه و تراکم استخوان را نیز اندازه‌ گیری کند و به تفسیر اطلاعات اندازه گیری شده (وزن، چربی بدن، درصد ماهیچه) بپردازد. برای BG55 سیستم خاموشی خودکار در نظر گرفته شده است، بدین معنی که پس از پایین آمدن، ترازو خاموش می‌شود. برای روشن کردن این مدل، باید یک باتری لیتیومی در آن قرار دهید.
یکی از ویژگی‌ های مثبت ترازو BG55، صفحه نمایش بزرگ آن است که باعث می‌شود وزن به ‌صورت خوانا نمایش داده شود. این مدل دارای بیشترین وزن قابل تحمل 150 کیلوگرم است.  واحد های اندازه گیری آن کیلوگرم, پوند و استون می باشد. این ترازو 10 حافظه دارد که برای حداکثر 10 نفر به کار می‌رود. با فشردن یکی از دکمه‌ های روی صفحه و قرار گیری هر کدام از این 10 نفر بر روی ترازو، وزن جدید به حافظه‌ی اختصاصی آن فرد اضافه می‌شود. یکی دیگر از ویژگی های ترازو بیورر BG55 روشن شدن با تکنولوژی ضربه ای می باشد. این ترازو به همراه دفترچه راهنما فارسی، انگلیسی و آلمانی می باشد. دیگر ویژگی های Beurer Diagnostic scales BG55 عبارتند از:
مشاهده ی همه چیز در یک نگاه
ظرفیت 150 کیلوگرم
ترازوی تشخیصی با صفحه نمایش بسیار بزرگ
بالاترین کیفیت در طراحی با تفسیر و نمایش روند
نمایشگر بسیار بزرگ برای نمایش هم زمان مقادیر اطلاعات اندازه گیری شده
تعیین وزن، میزان چربی بدن، آب بدن، درصد
ماهیچه و توده استخوان.
میزان سوخت و ساز فعال
نمایش روند (مقایسه متوسط 5  تحلیل قبلی)
دقت: 0/1 درصد ماهیچه، چربی بدن و آب بدن، 100 گرم، وزن بدن، وزن ایده آل، توده استخوانی
5 سطح فعالیت
جایگاه حافظه: برای 10کاربر، جایگاه ثبت اطلاعات: 5
اندازه ارقام: 28 میلی متر
تبدیل واحد وزن به kg/lb/st
سطح روی ترازو 32×32 سانتی متر
شامل باطری

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی ترازو دیجیتال بیورر BG55 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ترازوی دیجیتال تشخیصی Beurer Diagnostic scales BG55 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ترازوی دیجیتال تشخیصی بیورر Beurer Diagnostic scales BG55 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ترازوی تشخیصی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم