برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ترازوی دیجیتالی بیورر Beurer BF54 Digital Scale

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ترازوی دیجیتالی بیورر Beurer BF54 Digital Scale کد 10189 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ترازوی دیجیتالی بیورر Beurer Digital Scale BF54 یکی از بهترین ترازو های تشخیصی بازار است که توسط شرکت بیورر معرفی شده است. به طور کلی محصولات شرکت بیورر به خصوص تجهیزات پزشکی بیورر بسیار معروف و با کیفیت هستند و با با تکنولوژی های نوین همراه می باشند. ترازو دیجیتالی بیورر BF54 به عنوان یک ترازو وزن کشی پیشرفته است که قابلیت تشخیص میزان چربی، درصد آب بدن و ماهیچه، تفسیر وزن بدن و میزان کالری، را دارد.
ترازو بیورر BF54 به وسیله باتری کار می کند و دارای سیستم خاموشی خودکار و سیستم روشن شدن سریع است. BF54 دارای جایگاه حافظه برای ثبت نتایج وزن کشی برای 10 کاربر به طور جداگانه دارد. دقت بالای ترازوی دیجیتالی Beurer BF54 که 100 گرم بوده و برای تشخیص آب ماهیچه 0.1 درصد می باشد آن را یه عنوان یک ترازوی ایده آل معرفی می کند. با این ترازو شما تا 150 کیلوگرم را می توانید وزن کشی نمایید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ترازوی دیجیتالی Beurer Digital Scale BF54 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ترازوی دیجیتالی بیورر Beurer Digital Scale BF54 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ترازوی دیجیتالی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم