برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ترازوی شیشه ای دیجیتال بیورر Beurer Digital Scale GS420

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ترازوی شیشه ای دیجیتال بیورر Beurer Digital Scale GS420 کد 10178 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ترازوی شیشه ای دیجیتال بیورر Beurer Digital Scale GS420 دارای نمایشگر LCD بزرگ، نمایشگر با نور آبی، عملکرد حافظه شامل نمایش اختلاف وزن در مقایسه با وزن اندازه گیری شده قبلی، امکان تنظیم واحد به kg/lb/st، تکنولوژی روشن شدن شروع سریع، خاموشی خودکار/نشانگر بار بیش از ظرفیت ترازو و ظرفیت: 150کیلوگرم/ دقت:50 گرم، سایز نمایشگر 52*95 میلی متر، سطح ترازو از شیشه ایمن :32*32 سانتی متر، اندازه ارقام: 45 میلی متر، شامل 4 باتری 1.5 ولت CR2032 می باشد.
این ترازو برای وزن کشی در منزل یک وسیله ایده آل بوده و دارای دقت بالایی است. توصیه می‌شود در دوران بارداری استفاده نشود زیرا مایع آمنیوتیک ممکن است موجب اندازه‌گیری غیر دقیق وزن شود - به دلیل احتمال لیزخوردن با پای خیس روی ترازو نباید ایستاد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ترازوی شیشه ای دیجیتال Beurer Digital Scale GS420 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ترازوی شیشه ای دیجیتال بیورر Beurer Digital Scale GS420 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ترازوی دیجیتال اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
ابعاد
2.5 × 32 × 32 سانتی متر
سایر مشخصات
نوع ترازو
دیجیتالی
واحد های اندازه گیری
کیلوگرم، پوند، استون
نمایشگر
LCD
سیستم خاموشی خودکار
دارد
اندازه گیری شاخص‌های سلامتی
ندارد
منبع تغذیه
باتری قلمی
بیشترین وزن قابل تحمل
150 کیلوگرم
سایر مشخصات و قابلیت ها
- طراحی زیبا- ترازوی شیشه ای ایمن- تبدیل واحد کیلوگرم به پوند و استون
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم