برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ترازو دیجیتالی بیورر Beurer Digital Scale GS39

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ترازو دیجیتالی بیورر Beurer Digital Scale GS39 کد 10175 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,315,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ترازو دیجیتالی بیورر Beurer Digital Scale GS39 با کیفیت بالا و از جنس شیشه طراحی شده است که بسیار با دقت و امن است. تا 150 کیلوگرم را می تواند وزن کند و دقت 100 گرمی دارد. مزیت ویژه این دستگاه سخنگو بودن آن بوده و قادر است میزان وزن اندازه گیری شده را به صورت صوتی به پنج زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی یا روسی اعلام نماید. دستگاه GS39 دارای 4 عدد حافظه است که توسط 4 دکمه تعبیه شده روی بدنه نمایش داده می شوند. 
ترازوی دیجیتال بیورر GS39 کاربرد آسانی دارد و تنها کافیست روی سطح ترازو را فشرده تا دستگاه روشن گردیده و وزن اندازه گیری شده روی ال سی دی آن نمایش داده شود. این ترازو قادر به نمایش اوزان با سه واحد کیلوگرم، پوند و استون است. توسط دکمه های فشاری پشت دستگاه می توانید نوع واحد، زبان یا میزان صدای دستگاه را تنظیم نمایید.
ترازو GS39 این قابلیت را دارد که به سرعت روشن و آماده استفاده گردد، همچنین دستگاه دارای سیستم خاموشی خودکار است و با برداشتن وزن از روی صفحه، دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می گردد. همچنین منبع تغذیه ترازو 3 باتری قلمی 1.5 ولتی می باشد که همراه با دستگاه ارائه شده است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ترازو دیجیتالی Beurer Digital Scale GS39 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ترازو ارشاکو ترازو دیجیتالی بیورر Beurer Digital Scale GS39 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ترازوی دیجیتال اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
ابعاد
2.4 × 34 × 35 سانتی متر
سایر مشخصات
نوع ترازو
دیجیتالی
واحد های اندازه گیری
کیلوگرم، پوند، استون
نمایشگر
LCD
سیستم خاموشی خودکار
دارد
اندازه گیری شاخص‌های سلامتی
ندارد
منبع تغذیه
باتری لیتیومی
بیشترین وزن قابل تحمل
150 کیلوگرم
سایر مشخصات و قابلیت ها
- ترازو شیشه ای ایمن- دارای قابلیت قابلیت اعلام وزن به 5 زبان انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی و روسی- تبدیل واحد کیلوگرم به پوند و استون- دارای 4 حافظه‌ی مجزا برای 4 کاربر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم