برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ترازوی دیجیتالی بیورر Beurer Digital Scale GS27

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ترازوی دیجیتالی بیورر Beurer Digital Scale GS27 کد 10174 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • چند رنگ
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ترازوی دیجیتالی بیورر Beurer Digital Scale GS27 انتخابی مناسب و ایده آل برای استفاده خانگی است و با داشتن ویژگی های بی نظیری که دارد می تواند انتخاب اول هر کسی به شمار برود. ترازوی وزن کشی دیجیتالی بیورر Beurer مدل GS27 دارای طراحی بدنه باریک 17 میلی متری بسیار زیبا می باشد. جنس بدنه ترازو شیشه ای ایمن می باشد که قابلیت تحمل وزن تا 150 کیلوگرم را دارا می باشد. هم چنین تمیز کردن این بدنه شیشه ای آسان می باشد.
رنگ بدنه ترازو ترکیبی از رنگ های شاد و روشن می باشد که زیبایی ظاهری آن را دو چندان نموده است. ترازوی بیورر GS27 مجهز به نمایش ال سی دی است که امکان مشاهده آسان وزن را فراهم می کند. بدون استفاده از جوراب و دمپائی از ترازو استفاده نمائید و از قرار دادن ترازو بر روی موکت، فرش و یا سطح شیب دار خودداری کنید. هنگامی که ترازو روشن است یک بار از آن استفاده کنید، برای وزن کردن دوباره کمی صبر کنید تا دستگاه خاموش شود و سپس اندازه گیری را انجام دهید. در غیر این صورت دستگاه بیش از مقدار وزن شما را نشان خواهد داد. دیگر ویژگی های بیورر GS27 عبارتند از:
رازوی شیشه ای طرح دار برای جلوه بیشتر 
ساخته شده از شیشه نشکن ایمن 
روشن شدن با تکنولوژی لرزشی 
ظرفیت 150 کیلوگرم 
دقت اندازه گیری 100 گرم 
تبدیل واحد وزن kg/lb/st 
بسیار باریک فقط به ارتفاع 17 میلیمتر 
اندازه ارقام 30 میلیمتر 
سطح ترازو 30*30 سانتیمتر 
نشانگر بار بیش از ظرفیت ترازو 
خاموشی خودکار 
دارای 1 باطری 3 ولت لیتیومی 
به همراه دفترچه راهنمای فارسی، انگلیسی و آلمانی
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ترازوی دیجیتالی Beurer Digital Scale GS27 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ترازوی دیجیتالی بیورر Beurer Digital Scale GS27 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ترازوی دیجیتال اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم