برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ترازو دیجیتالی شیشه ای بیورر Beurer Digital Scale GS20

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ترازو دیجیتالی شیشه ای بیورر Beurer Digital Scale GS20 کد 10172 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ترازو دیجیتالی شیشه ای بیورر Beurer Digital Scale GS20 با یک ظاهر متفاوت تر و زیبایی خاصی که دارد می تواند در هر کجای منزل قرار داده شود. شیشه ای بودن و شفاف بودن ترازو وزن کشی GS20 با ایمنی بالا و دقت بالایی که دارد از ویژگی ها و مزایای آن است. ترازو بیورر GS20 تا 180 کیلوگرم را پشتیانی می کند و دارای دقت اندازه گیری 100 گرم است. ت
ترازوی حمامی بیورر GS20 به سرعت طی 1 ثانیه روشن و قابل استفاده می گردد و تنها کافیست روی ترازو ایستاده و وزن اندازه گیری شده را مشاهده نمایید. این ترازو قادر به نمایش وزن با سه واحد مختلف کیلوگرم، پوند و استون است که توسط دکمه فشاری پشت دستگاه می توانید نوع واحد مورد نظرتان را تنظیم نمایید، منبع تغذیه دستگاه یک باتری ساعتی 3 ولت است همچنین دستگاه دارای سیستم خاموشی خودکار بوده و با برداشتن وزن از روی صفحه پس از 10 ثانیه، دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می گردد. ترازو دیجیتالی بیورر GS20 در چند رنگ قابل ارئه است و شما می توانید سفارش خود را از طریق تلفن بیان کنید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ترازو دیجیتالی شیشه ای Beurer Digital Scale GS20 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ترازو دیجیتالی شیشه ای بیورر Beurer Digital Scale GS20 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ترازوی دیجیتال اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
ابعاد
1.7 × 30 × 30 سانتی متر
سایر مشخصات
نوع ترازو
دیجیتالی
واحد های اندازه گیری
کیلوگرم، پوند، استون
نمایشگر
LCD
سیستم خاموشی خودکار
دارد
اندازه گیری شاخص‌های سلامتی
ندارد
منبع تغذیه
باتری لیتیومی
بیشترین وزن قابل تحمل
180 کیلوگرم
سایر مشخصات و قابلیت ها
- ترازو شیشه ای ایمن- تبدیل واحد کیلوگرم به پوند و استون- تکنولوژی روشن شدن سریع با اعلان لرزشی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم