برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ترازوی دیجیتال بیورر پی اس 160 Beurer PS160 Digital Scale

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ترازوی دیجیتال بیورر پی اس 160 Beurer PS160 Digital Scale کد 10170 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • سفید
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ترازوی دیجیتال بیورر پی اس 160 Beurer PS160 Digital Scale با داشتن صفحه ال سی دی بزرگ 477 میلی متری و مجهز به سیستم روشن شدن سریع و خاموشی خودکار یک ترازو خانواده بسیار مناسب و ایده آل است که دارای دقت 100 گرم است و تا 180 کیلو گرم را پشتیبانی می کند. برای استفاده از ترازوی دیجیتال بیورر PS160 تنها کافیست روی سطح ترازو قرار گرفته تا وزن اندازه گیری شده به روی ال سی دی بزرگ آن نمایش داده شود.
ترازو PS160 قادر به نمایش وزن با سه واحد اندازه گیری کیلوگرم، پوند و استون است که توسط دکمه ای در پشت دستگاه قابل تنظیم می باشد، همچنین وسیله به سرعت روشن و آماده استفاده می گردد و دارای سیستم خاموشی خودکار نیز می باشد که با برداشتن وزن از روی صفحه، دستگاه به صورت خودکار خاموش می شود. همچنین منبع تغذیه این ترازو باتری ساعتی بزرگ 3 ولتی می باشد. 
نمایشگر بزرگ و خوانا، طراحی زیبا آلومینیم و مشکی رنگ، قابلیت تغییر واحد وزن (کیلوگرم/پوند)، خاموشی خودکار، ظرفیت وزن کشی تا 150 کیلوگرم، دقت تا 100 گرم از ویژگی های ترازوی بیورر PS160 می باشد.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی ترازوی دیجیتال بیورر PS160 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ترازوی شخصی دیجیتال Beurer Digital Scale PS160 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ترازوی دیجیتال بیورر پی اس 160 Beurer PS160 Digital Scale را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ترازوی دیجیتال اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم