برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

بخاری جیبی زیپو گرما بخشی 6 ساعته Zippo 6-Hour Hand Warmer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید بخاری جیبی زیپو گرما بخشی 6 ساعته Zippo 6-Hour Hand Warmer کد 12200 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • فلز
  • صورتی
  • سفید
نام تجاری:
3,083,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

بخاری جیبی زیپو گرما بخشی 6 ساعته Zippo 6-Hour Hand Warmer با وزن تنها 45 گرم با ابعاد 7.3 * 5 سانتیمتر و با ضخامت 1.5 سانتیمتر طراحی شده است. همراه این بخاری یک کیف مخصوص قرار دادن پس از روشن کردن بخاری ، یک قیف مخصوص پر کردن مخزن آن نیز ارائه شده است. برای روشن کردن بخاری جیبی تنها کافی است که با استفاده از قیف مخصوص مقداری بنزین و یا الکل را در مخزن آن که در قسمت زیرین بخاری قرار دارد ، بریزید و پس از آن فیلتر نسوزی که در قسمت فوقانی است را با فندک و یا کبریت روشن نماییدو درپوش فوقانی را ببندید. کار تمام است بخاری خود را در کاور مخصوص قرار دهید و از گرما لذت ببرید. درپوش فوقانی جهت خاموش نشدن بخاری و جلوگیری از خطرات احتمالی است و برای حفظ ایمنی حتما در موقع مصرف به آن توجه کتید که به طور صحیح در جای خود قرار گرفته باشد.
بخاری جیبی زیپو محصولی است بسیار منحصر به فرد و پرکاربرد که در فصل سرما می تواند همواره در کنار شما بوده و برای شما گرما را به ارمغان بیاورد. در منزل و یا خارج از منزل ، سفر ، پینک نیک و یا محل کار ، در جنگل ، کنار ساحل و یا در هنگام کوهنوردی ،فرقی نمی کند کجا باشید فقط کافی است بخاری جیبی زیپو را روشن کرده و آن را در جیب و یا حتی در کیسه خواب خود قرار داده و از گرمای آن لذت ببرید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره بخاری جیبی زیپو گرما بخشی 6 ساعته Zippo 6-Hour Hand Warmer دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی تجهیزات سفر ارشاکو بخاری جیبی زیپو گرما بخشی 6 ساعته Zippo 6-Hour Hand Warmer  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تجهیزات سفر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم