برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

آویز تخت موزیکال دیزنی طرح پو Disney Musical Mobile 745 Pooh

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید آویز تخت موزیکال دیزنی طرح پو Disney Musical Mobile 745 Pooh کد 12421 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

آویز تخت موزیکال دیزنی طرح پو Disney Musical Mobile 745 Pooh یک آویز چرخان است که دارای 4 عدد عروسک زیبای پولیشی از شخصیت های کارتون محبوب پو و دوستانش می باشد. ابعاد این آویز تخت موزیکال 21*25 سانتیمتر می باشد و ارتفاع پایهه آن نیز 66 سانتیمتر است و به وسیله یک گیره به تخت متصل می گردد. با روشن نمودن آویز پو موزیک بسیار ملایمی پخش می شود و عروسک های آن شروع به چرخیدن می کنند . موزیک ملایم آویز تخت پو می تواند در آرام کردن کودکان بسیار موثر باشد و آنها را برای خوابی راحت مهیا سازد. همچنین عروسک های رنگارنگ و زیبای آویز تخت نیز برای کودکان بسیار جذاب بوده و می تواند آنها را سرگرم نماید. ابعاد عروسک ها 9*12 سانتیمتر می باشد و طول پرده های چرخان آویز نیز 34 سانتیمتر است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره آویز تخت موزیکال کودک دیزنی طرح پو  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو آویز تخت موزیکال دیزنی طرح پو Disney Musical Mobile 745 Pooh را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید آویز تخت اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
موزیکال
جنس
پلاستیک
دندانگیر
ندارد
ابعاد
21 ‌× 25 سانتیمتر
وزن
605 گرم
سایر توضیحات
دارای 4 عدد عروسک کارتونی، یک صفحه که به یک آویز موزیکال وصل شده و می چرخد - ارتفاع پایه 66 عمق پایه 34 سانتیمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم