برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

آغوشی 3 کاره مادرکر Mothercare 744 Baby Carrier

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید آغوشی 3 کاره مادرکر Mothercare 744 Baby Carrier کد 11504 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

آغوشی 3 کاره مادرکر Mothercare 744 Baby Carrier یک وسیله بسیار مهم و پرکاربرد می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است و برای نوزادان تازه متولد شده تا 18 ماهگی نوزاد طراحی شده است. داشتن یک آغوشی لازم است چراکه در صورت داشتن مشغله و یا رفتن به گردش بغل گرفتن کودک کار آسانی نیست علاوه بر این به علت حمل فشار برای مادران ضررهای بسیاری را به همراه دارد. یکی از بهترین راه های ارتباطی احساس بین مادر و کودک ارتباط صورت به صورت آنهاست اما این امکان بدون آغوشی کار راحتی نیست. اما نگران نباشید آغوشی مادرکر تمام این مشکلات را برای شما یرطرف کرده است و بهترین را به همراه اورده که هم به راحتی می توانید وزن کودک راتحمل کنید و به کمر خود آسیب وارد نکنید و هم به 3 حالت کودک خود را در آغوش بگیرید. آغوشی مادرکر شامل 3 موقعیت قرار گیری کودک: روبه شکم مادر ، پشت به شکم مادر ، پشت مادر است که شما می توانید کودک را روبه خود قرار دهید و او راببینید و از گردش و کار کردن لذت ببرید. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره آغوشی کودک 3 کاره مادرکر دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو آغوشی 3 کاره مادرکر Mothercare 744 Baby Carrier را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید آغوشی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
وزن قابل تحمل
تا وزن 12 کیلوگرم
بند قابل تنظیم
دارد
گروه سنی
مناسب برای از بدو تولد تا حدود 18 ماهگی
سایر توضیحات
شامل 3 موقعیت قرار گیری کودک:روبه شکم مادر، پشت به شکم مادر، پشت مادر، آسان برای گذاشتن وخارج کردن کودک درآغوشی، به راحتی می توانید وزن کودک راتحمل کنید، دارای محافظ برای گردن، قابل شستشو با ماشین لباسشویی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم