برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ترازوی دیجیتال شیشه ای بیورر Beurer Digital Scale GS36

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ترازوی دیجیتال شیشه ای بیورر Beurer Digital Scale GS36 کد 11866 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ترازوی دیجیتال شیشه ای بیورر Beurer Digital Scale GS36 ساخت کشور آلمان می باشد و در ساخت آن از شیشه و استنلس استیل استفاده شده که موجب افزایش مقاومت و طول عمر ترازو گردیده است. ترازوی GS36 قابلیت نمایش وزن تا 150 کیلوگرم را با دقت 100 گرم داراست و از استیل ضد زنگ جهت استفاده در حمام ساخته شده است.
ترازوی دیجیتال بیورر GS36 با باتری 3 ولتی لیتیومی کار می کند و تعویض باتری آن بسیار ساده است، همچنین قادر است مشخصات مربوط به وزن ده نفر را در خود ذخیره نماید تا در هر بار وزن کشی میزان افزایش و یا کاهش وزن مشخص شود. از دیگر مشخصات GS36 صفحه ی ضد لک آن می باشد که لکه و اثر انگشت بر روی آن باقی نمی ماند و نیاز چندانی به نظافت ندارد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ترازوی دیجیتال شیشه ای Beurer Digital Scale GS36 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ترازوی دیجیتال شیشه ای بیورر Beurer Digital Scale GS36 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ترازوی دیجیتال اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
ابعاد
30*30*1.8 سانتی متر
سایر مشخصات
نوع ترازو
دیجیتالی
واحد های اندازه گیری
امکان تنظیم واحد به kg/lb/st
سیستم خاموشی خودکار
دارد
اندازه گیری شاخص‌های سلامتی
ندارد
منبع تغذیه
1 باطری 3 ولتی
بیشترین وزن قابل تحمل
180 کیلوگرم
دقت اندازه‌گیری (خطا)
100 گرم
سایر مشخصات و قابلیت ها
استیل ضد زنگ، مخصوص مکان های مرطوب مانند حمام
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم