برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ترازوی دیجیتال بیورر Beurer Digital Scale BF18

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ترازوی دیجیتال بیورر Beurer Digital Scale BF18 کد 10188 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • نقره ای
نام تجاری:
2,741,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(6 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ترازوی دیجیتالی بیورر Beurer Digital Scale BF18 با قابلیت های خوبی از قبیل تشخیص میزان چربی، گالری و آب ماهیچه، تراکم استخوانی، تفسیر میزان آب بدن و میزان چربی، درصد ماهیچه، دارای پنج سطح فعالیت می باشد. ترازو تشخیصی بیورر BF18  با کارکرد دیجیتالی بسیار دقیق با حداکثر ظرفیت 150 کیلوگرم و دقت 100 گرم به وسیله باتری تغذیه شده و از آنجا که دارای سیستم خاموشی خودکار است در مصرف باتری صرفه جویی زیادی دارد.
ترازو بیورر BF18 یکی از بهترین برندهای ترازو در بازار است و با ضربه روشن می شود. سیستم روشن شدن سریع ترازو دیجیتالی بیورر BF18 کار با آن را راحت می کند. داشتن حافظه در ترازو می تواند یک مزیت بزرگ به شمار آید که این مزیت در ترازو Beurer BF18 گنجانده شده است.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی ترازوی دیجیتال بیورر BF18 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ترازوی دیجیتالی Beurer Digital Scale BF18 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ترازو ارشاکو ترازوی دیجیتال بیورر Beurer Digital Scale BF18 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ترازوی دیجیتالی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1401-05-06

سلام اگر ورزشکار هستید و به بدن خود اهمیت می دهید، ترازو دیجیتال تشخیصی می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. این نوع ترازو می تواند اطلاعاتی مانند وزن، میزان چربی بدن، میزان آب بدن، توده عضلانی، BMI ،BMR، توده استخوانی و چربی احشایی را در اختیار شما قرار دهد

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم