برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

تریمر و ماشین اصلاح اندیس Andis Experience PTX Pivot Motor Trimmer 23740

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید تریمر و ماشین اصلاح اندیس Andis Experience PTX Pivot Motor Trimmer 23740 کد 9994 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
4,847,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

تریمر و ماشین اصلاح اندیس Andis Experience PTX Pivot Motor Trimmer  23740 با قدرتی 4 برابر دیگر محصولات مشابه با موتو دوار و باکیفیت کم صدا و آرام خنک به هنگام کار و دارای طول عمر بالا می باشد. تیغه تی شکل با کیفیت با دوام و تیز که فولادی و ضد زنگ است مام انواع مو با هر ضخامتی را با بهترین کیفیت و بسایر تر و تمیز اصلاح می کند. خوشدست و ارگونومیک طراحی شده است  و با سیم بلندی که دارد استفاده و اصلاح با آن را راحت می کند. برای مرتب گردن موها، خط ریش و گرد و اطراف گوش فوق العاده است. تریمر و ماشین اصلاح اندیس Andis Experience PTX Pivot Motor Trimmer  23740 بدنه ای از جنس پلیمر دارد. ماشین اصلاح اندیس دارای دور موتوری با سرعت 3600 چرخش در دقیقه است.این ماشین اصلاح از فرنکانسی با شدت 60 هرتز برخوردار است و قدرتی برابر 120 ولت دارد . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره تریمر و ماشین اصلاح اندیس Andis Experience PTX Pivot Motor Trimmer  23740 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ماشین اصلاح ارشاکو  تریمر و ماشین اصلاح اندیس Andis Experience PTX Pivot Motor Trimmer  23740 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
منبع تغذیه
برق خانگی
اندازه اصلاح
بسیا نزدیک به سطح پوست
سایر ویژگی ها
طراحی ارگونومیک با موتو قدرتمند
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم