برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح خط زن اندیس حرفه ای Andis Cord/Cordless Beard and Mustache Trimmer 40185

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح خط زن اندیس حرفه ای Andis Cord/Cordless Beard and Mustache Trimmer 40185 کد 9993 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
4,240,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

تریمر اصلاح اندیس حرفه ای مدل Andis Cord/Cordless Beard and Mustache Trimmer 40185 را به طور مشترک هم می توانید با بربق خانگی استفاده کنید و هم می توانید بدون سیم و با باتری قابل شارژ مورد استفاده قرار دهید. باتری با دوام با طول عمر بالا و با کیفیت به همراه طراحی ارگونومیک استفاده را برای شما راحت و لذت بخش می سازد. ماشین اصلاح اندیس از جمله برندهای ماشین اصلاحی است که دارای خریداران بسیاری است و از کیفیت خوبی برخوردار می باشد. اندیس با سابقه درخشان خود اکنون بازار بزرگی را در دست دارد و می توان گفت یک برند حرفه ای در طراحی لوازم پیرایش  و اصلاح می باشد. موتور چرخشی ، تیغه فولادین و ضد زنگ قابلیت کارکرد و ولتاژ دوگانه از ویژگی های تریمر اندیس هستند. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره تریمر اندیس حرفه ای مدل Andis Cord/Cordless Beard and Mustache Trimmer 40185 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  تریمر اندیس حرفه ای مدل Andis Cord/Cordless Beard and Mustache Trimmer 40185 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
منبع تغذیه
برق خانگی / باتری قابل شارژ
اندازه اصلاح
دارای 6 شانه راهنمای برش. اصلاح بسیار نزدیک به سطح پوست
سایر ویژگی ها
طراحی ارگونومیک. دارای لوازم جانبی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم