برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح خط زن اندیس Andis Experience GTX T-Outliner Black Trimmer 08770

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح خط زن اندیس Andis Experience GTX T-Outliner Black Trimmer 08770 کد 9992 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

تریمر ماشین اصلاح اندیس Andis Experience GTX T-Outliner Black Trimmer 08770 از جمله محصولات با دوام، با کیفیت کارا و ایده آلی است که دارای فروش بالایی نیز بوده است. تریمر اندیس را می توان جزء بهترین و دقیق ترین تریمرهایی دانست که دارای تیغه تیز، T شکل دقیق و با دوام هستند. با اصلاح کاملا نزدیک به سطح پوست برای تمز کردن و مرتب کردن یک اصلاح شخصی بسیار کارامد است. دارای سیم برق بلند و طراحی ارگونومیک است بنابراین به راحتی در دست قرار می گیرد و آزادانه و راحت می توانید استفاده کنید . تریمر ماشین اصلاح اندیس Andis Experience GTX T-Outliner Black Trimmer 08770 بدنه ای از جنس پلیمر دارد. ماشین اصلاح اندیس دارای دور موتوری با سرعت 7200 چرخش در دقیقه است.این ماشین اصلاح از فرنکانسی با شدت 60 هرتز برخوردار است و قدرتی برابر 120 ولت دارد . جنس متریال ماشین اصلاح اندیس از نوع استیل میباشد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره  تریمر ماشین اصلاح اندیس Andis Experience GTX T-Outliner Black Trimmer 08770 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ماشین اصلاح ارشاکو  تریمر ماشین اصلاح اندیس Andis Experience GTX T-Outliner Black Trimmer 08770 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
منبع تغذیه
برق خانگی
اندازه اصلاح
بسیار نزدیک به سطح پوست
سایر ویژگی ها
طراحی ارگونومیک . موتور چرخشی.
نظرات
لطفا برای نوشتن
1395-11-07

با سلام و تشکر بابت پیشنهادتون در اختیار بخش مربوطه قرار گرفت.

1395-11-06

سلام ببخشید میخاستم درخاست کالایرو بدم که اگه براتون امکان داره بیارید تو سایت خوبتون چون واقعا جاش خالیه چند مدل دسته تیغ حرفه ای آرایشگری نام میبرم که هرکدومشون براتون مقدوره بیارید ممنون میشم . 1 . parker sr1 stainless steel straight edge razor 2 .CUT THROAT SHAVETTE STRAIGHT 3 . professional barber razor

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم