برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح خط زن اندیس Andis 23885 SlimLine 2 Trimmer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح خط زن اندیس Andis 23885 SlimLine 2 Trimmer کد 9991 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
6,347,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح خط زن اندیس Andis 23885 SlimLine 2 Trimmer از جمله ماشین های اصلاحی است که برای اصلاح سر و صورت بسیار حرفه ای طراحی شده است تریمر اندیس را می توانید هم به صورت بی سیم و هم با برق خانگی در حال استفاده به کار ببرید. دارای پایه شارژ جمع و جور است و به زیبایی طراحی شده است. ظاهر ارگونومیک و مطابق با خطوط کف دست طراحی شده است و می توان گفت در هنگام استفاده دست شما خسته نخواهد شد. برای اصلاح بدون نقص و سریع با موتور دوار و با قدرت، تیغه تیز با طول عمر بالا و ضد زنگ به شکل T  که برای اصلاح و مرتب کردن موها در اطاف گوش، خط گردن و خط ریش خوب عمل می کند. تریمر و ماشین اصلاح اندیس مدل Andis 23885 SlimLine 2 Trimmer بدنه ای از جنس پلیمر دارد. ماشین اصلاح اندیس دارای دور موتوری با سرعت 6000 چرخش در دقیقه است.این ماشین اصلاح از فرنکانسی با شدت 50-60 هرتز برخوردار است و قدرتی برابر 120-240 ولت دارد . جنس متریال ماشین اصلاح اندیس از نوع استیل میباشد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره تریمر و ماشین اصلاح اندیس مدل Andis 23885 SlimLine 2 Trimmer دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ماشین اصلاح ارشاکو ماشین اصلاح خط زن اندیس Andis 23885 SlimLine 2 Trimmer را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ / برق خانگی
دارای استند شارژ
هست
اندازه اصلاح
بسیار نزدیک به سطح پوست
سایر ویژگی ها
طراحی ارگونومیک
نظرات
لطفا برای نوشتن
1400-12-13

من وال دیتیلر دارم که ازش راضی نیستم چون پوستمو اذیت میکنه.یه ماشین خط زن میخوام که در حد /03 میلیمتر اصلاح کنه و ترجیهن ضد آب باشه محصولی اگه هست ممنون میشم معرفی کنین

پاسخ فروشگاه:

سلام وقت بخیر
برای استفاده شخصی خودتون اگر فقط استفاده میکنید بهتر هست از مدل های چند سری وال استفاده کنید مدل هایی مثل 9864 ، 9818 ، 9899 
موفق باشید

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم