برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح اندیس مدل Andis Trimmer Charm Compact 72275

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح اندیس مدل Andis Trimmer Charm Compact 72275 کد 9986 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

تریمر  و ماشین اصلاح اندیس مدل Andis Trimmer Charm Compact 72275 فوق العاده سبک، خوشدست و مناسب خطوط دست طراحی شده است با برق خانگی کار می کند و با سیم با طول بلند به راحتی اصلاح را انجام می دهد. موتور قدرتمند، سریع، آرام  و خنک در برش تمام انواع مو با هر ضخامتی دارای تیغه تیز، با دوام، با طول عمر بالا و ضد زنگ است. اصلاحی بسیار دقیق نزدیک به سطح پوست دارد و برای اصلاح اطراف گوش ، خط ریش و گردن بسیار مناسب است.  تریمر  و ماشین اصلاح اندیس مدل Andis Trimmer Charm Compact 72275 بدنه ای از جنس پلیمر دارد. ماشین اصلاح اندیس دارای دور موتوری با سرعت 6500 چرخش در دقیقه است.این ماشین اصلاح از فرنکانسی با شدت 50/60 هرتز برخوردار است و قدرتی برابر 100-240 ولت دارد . جنس متریال ماشین اصلاح اندیس از نوع استیل میباشد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره تریمر  و ماشین اصلاح اندیس مدل Andis Trimmer Charm Compact 72275 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  تریمر  و ماشین اصلاح اندیس مدل Andis Trimmer Charm Compact 72275 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
منبع تغذیه
برق خانگی
دارای تیغه های خود تیز شونده
هست
سایر ویژگی ها
ارگونومیک. سبک و قدرتمند
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم