برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح حجم زن اندیس حرفه ای Andis UltraEdge BGRC 63700

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح حجم زن اندیس حرفه ای Andis UltraEdge BGRC 63700 کد 9853 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
17,225,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح اندیس حرفه ای مدل Andis UltraEdge BGRC Detachable Blade Clipper 63700 از ماشین های اصلاحی است که می توان به عنوان کالای مورد علاقه نام برد. کیفیت عالی، موتور قدرتمند با طول عمر بالا، تیغه بی نظیر و تیز و دقیق، قابلیت تبدیل شدن به یک ماشین اصلاح باتری دار با  BGR  باتری و شارژر و دارای دو حالت سرعت تطبیق پذیر 20 درصد سبک، 10 درصد کوچک و 15 درصد سریع تر از ماشین های اصلاح معمولی است. دارای موتور دوار 120 ولتی و 3400 دور در دقیقه می باشد. موهای مرطوب و خشک را در هر ضخامتی می تواند به راحتی و خیلی تر و تمیز اصلاح نماید. ماشین اصلاح اندیس حرفه ای مدل Andis UltraEdge BGRC Detachable Blade Clipper 63700  بدنه ای از جنس پلیمر دارد. ماشین اصلاح اندیس دارای دور موتوری با سرعت 2900 چرخش در دقیقه است.این ماشین اصلاح از فرنکانسی با شدت 60 هرتز برخوردار است و قدرتی برابر 120 ولت دارد . جنس متریال ماشین اصلاح اندیس از نوع استیل میباشد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره  ماشین اصلاح اندیس حرفه ای مدل Andis UltraEdge BGRC Detachable Blade Clipper 63700 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ماشین اصلاح ارشاکو  ماشین اصلاح اندیس حرفه ای مدل Andis UltraEdge BGRC Detachable Blade Clipper 63700 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
منبع تغذیه
برق خانگی و قابل تبدیل شدن به بیسیم
دارای استند شارژ
هست
سایر ویژگی ها
دارای دو سرعت قابل تنظیم برای تطبیق پذیری بیشتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم