برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح اندیس ام وی پی Andis MVP Hair Clipper 63220

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح اندیس ام وی پی Andis MVP Hair Clipper 63220 کد 9846 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح اندیس مدل Andis MVP Hair Clipper 63220 انتخابی عالی برای آقایان است که با قدرتی فوق العاده بالا قادر به اصلاح موهای خشک و مرطوب است. موتور چرخشی ماشین اصلاح اندیس از بهترین انواع موتور ماشین اصلاح بوده و دارای طول عمر بالا می باشد. دارای دو تیغه استیل ضد زنگ و فوق العاده تیز با دقت بالا در اندازه های صفر و یک است. تیغه ها قابل جدا شدن هستند و به راحتی می توان جدا و تمیز کرد. به همراه ماشین اصلاح اندیس روغن تیغه جهت پاک کردن و روغن کاری ماشین اصلاح پس از هر بار استفاده قرار داده شده است. یک مدل برتر از اندیس است که با قیمتی مناسب ارائه می شود. ماشین اصلاح ادیس مدل 63220 با بدنه پلیمری قدرتمند و دقیق است بدون لغزش و دارای دو حالت تطبیق سرعت موتور می باشد. 

ماشین اصلاح اندیس مدل Andis MVP Hair Clipper 63220  دارای بدنه ای از جنس پلیمر (Polymer)  است. ماشین اصلاح اندیس دارای موتوری با دور موتور 2800 و 3300 چرخش در دقیقه است .این موتور از فرنکانسی با شدت 60 هرتز برخوردار است و دارای قدرتی برابر 120 ولت میباشد.ماشین اصلاح اندیس دارای متریالی از نوع استیل است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح اندیس مدل Andis MVP Hair Clipper 63220 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو   ماشین اصلاح اندیس مدل Andis MVP Hair Clipper 63220 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
منبع تغذیه
برق خانگی
تعداد تیغه
2
دارای تیغه های خود تیز شونده
هست
سایر ویژگی ها
دارای دو تیغه جدا شدنی 0 و 1 و طراحی ارگونومیک . موتور چرخشی 120 ولت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم