برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ماشین اصلاح صورت پاناسونیک Panasonic ES-LV6N-S shaver

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح صورت پاناسونیک Panasonic ES-LV6N-S shaver کد 9579 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح صورت پاناسونیک Panasonic ES-LV6N-S shaver ضد آب بوده و با طول عمر بالا و قدرت فوق العاده از بهترین محصولات ماشین اصلاح به شمار می رود. ماشین‌های فویلی با یک صفحه‌ از سوراخ‌هایی بسیار ریز تشکیل شده بود به آقایان معرفی شد.
شاید اضافه کردن تعداد تیغ‌ها و صفحه‌ها در دنیای ماشین‌های اصلاح (اعم از برقی و غیربرقی) تبدیل به یک کلیشه و حتی دستمایه‌ی طنز قرار دادن نسل‌های جدید این ماشین‌ها شده باشد، اما پاناسونیک توانست با استفاده از همین کلیشه نسل جدیدی از سوپر ریش‌تراش‌ها را به بازار عرضه کند.
ریش‌تراشی از خانواده‌ی ماشین‌های اصلاح فویلی که شامل صفحه‌ای با پنج تیغ برنده و بسیار قوی می‌شود. مهم نیست ضخامت تارهای ریش چقدر باشد. پنج لبه‌ی باریک و تیز ساخته شده از استیل مقاوم که هر کدام به صورت مستقل حرکتی شناور دارند روند اصلاح را بسیار ساده می‌کنند. لبه‌ی هرکدام از تیغ‌ها به صورت زوایای 30 درجه تیز شده و همین موضوع تیزی و دوام فوق‌العاده‌ی این تیغ‌ها را به دنبال دارد.
ماشین اصلاح پاناسونیک با فناوری های جدید به کار رفته در آن یک انتخاب ایده آل برای تمام آقایان محسوب می شود. یکی دیگر از فناوری‌های به کار رفته در این ریش تراش 3D Multi-Flex نام دارد. این سیستم به سر ماشین ریش تراش که فویلی‌ها در آن جای گرفته‌اند حالتی شناور داده و به آن آزادی می‌دهد تا در محدوده‌ای مشخص در تمام جهات بالا و پایین شود. بنابراین برای شکار موهایی که با جهت‌های مختلف روی صورت رشد می‌کنند نیاز به تغییر مداوم زاویه‌ی دست یا فشار فویلی‌ها روی صورت نیست. 
دو ویژگی که پاناسونیک نام Lift-Tech Foil و Quick-Comb Blade را برای آن‌ها انتخاب کرده جای هیچ بهانه‌ای برای باقی ماندن موهای بلند و خوابیده روی صورت شما باقی نمی‌گذارد. دو غلتکی که روی سری این ماشین اصلاح تعبیه شده باعث می‌شود تا اصطکاک بین صفحات فویلی و سطح پوست به حداقل برسد. التهاب کمتر و اصلاح ساده‌تر نتیجه‌ی اضافه شدن این دو غلتک به سری این محصول پاناسونیک است.
روی بدنه‌ی ماشین یک صفحه نمایش LED قرار گرفته که اصلاعات مورد نیاز کاربر را در اختیار او می گذارد. نحوه‌ی نمایش اطلاعات روی این صفحه به گونه‌ایست که به راحتی خوانده شده و کاربر برای دیدن آن‌ها در هیچ شرایط نوری مشکلی نخواهد داشت. این اطلاعات شامل میزان شارژ باتری به صورت درصد، وضعیت شارژ، وضعیت عدم حرکت سری و زمان باقیمانده تا اتمام شارژ به صورت دقیقه است. قرار گرفتن این صفحه نمایش در میانه‌ی بدنه‌ی فلزی نقره‌ای رنگ ظاهر بسیار جذابی به بدنه‌ی این ریش‌تراش داده است. در بالای این صفحه و در قیمت بالایی بخش نقره‌ای رنگ بدنه کلید روشن/خاموش قرار گرفته که با توجه به طراحی بدنه‌ی این ریش‌تراش با فشار انگشت شست وظیفه‌‌ی خود را انجام می‌دهد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح صورت ES-LV6N-S دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماشین اصلاح صورت پاناسونیک Panasonic ES-LV6N-S shaver را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین ریش تراش اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
ضد آب
هست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
دارای استند شارژ
هست
امکان شارژ شدن سریع
دارد
مدت زمان برای شارژ شدن
1 ساعت
تعداد تیغه
5 تیغه
قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
هست
اندازه اصلاح
صفر
سایر ویژگی ها
ارگونومیک. سریع و دقیق، سر فویل با قابلیت چرخشی. نمایشگر ال سی دی.
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم