برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین حرفه ای اصلاح سر و صورت موزر پلاس 1400 MOSER 1400 PLUS Professional Hair

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین حرفه ای اصلاح سر و صورت موزر پلاس 1400 MOSER 1400 PLUS Professional Hair کد 8939 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین حرفه ای اصلاح سر و صورت موزرپلاس 1400 MOSER 1400 PLUS Professional Hair ایده آل برای یک اصلاح بی نقص و رضایت بخش است. با داشتن ماشین اصلاح موزر1400 پلاس که قوی تر و با دوام تر از نسخه های پیشین آن است می توانید برای مدت طولانی و با بهترین کیفیت موهای خود را اصلاح کنید. شانه های راهنمایی که همراه محصول ارائه م شود برای طول های مختلف برش کمک می کند و شما با تریمر موزر می توانید اصلاحی ایده آل داشته باشید که بسیار تر و تمیز و مرتب می باشد. 
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین حرفه ای اصلاح سر و صورت موزر 1400 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماشین حرفه ای اصلاح سر و صورت موزر پلاس 1400 MOSER 1400 PLUS Professional Hair  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
منبع تغذیه
برق خانکی
اندازه اصلاح
تریمر 0.1 میلی متری و 4 شانه راهنمای اصلاح
سایر ویژگی ها
لوازم جانبی و قیچی
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-02-24

درود سوالتون خیلی کلی هست و دقیق نمیتوان پاسخ داد چون معیارهای مورد نظرتون رو نفرمودید اما زیر 1 میلیون برند موزر بهترین برند میباشد و از میان برند موزر انتخابتون رو انجام بدید. موفق باشید

1399-02-16

درود به شما اگر من یک ماشین اصلاح سر که بهتر از این موزر باشه و زیر یک میلیون تومن باشه میشه معرفی کنید به من؟

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم