برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح خط زن اندیس Andis VersaTrim 22725

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح خط زن اندیس Andis VersaTrim 22725 کد 8921 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
4,085,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح سر و صورت اندیس مدل Andis VersaTrim Cord/Cordless Personal Trimmer 22725 با دقتی بی نظیر و سرعت بالای موتور به بهترین شکل موهای شما را اصلاح می کند. می توانید برای کوتاهی در اندازه های مختلف با کمک شانه های راهنما در منزل به اصلاح شخصی بپردازید، روغن و برس تمیز کننده تیغه نیز برای پاک کردن تیغه و نگهداری از آن تا استفاده بعدی همراه ماشین اصلاح ارائه می شود. ماشین اصلاح اندیس با قابلیت کارکرد با و بدون سیم و با باتری قابل شارژ می تواند بهترین انتخاب شما باشد. 

ماشین اصلاح سر و صورت اندیس مدل Andis VersaTrim Cord/Cordless Personal Trimmer 22725 دارای بدنه ای از جنس پلیمر میباشد . سشوار دیواری اندیس دارای موتوری قدرتمند با قابلیت 6000 چرخش در هر دقیقه است (6000spm) . این موتور از فرنکانسی برابر 50/60 هرتز برخوردار است و دارای 120/240 ولت میباشد. 

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی ماشین اصلاح اندیس ورسا تریم 22725 را مشاهده می کنید :


فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح سر و صورت اندیس مدل Andis VersaTrim Cord/Cordless Personal Trimmer 22725 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ماشین اصلاح ارشاکو  ماشین اصلاح سر و صورت اندیس مدل Andis VersaTrim Cord/Cordless Personal Trimmer 22725 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
منبع تغذیه
برق خانگی / بی سیم قابل شارژ
اندازه اصلاح
7 شانه راهنمای اصلاح
سایر ویژگی ها
دارای روغن و برس پاک کننده تیغه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم