برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح سر و صورت وال Wahl 9155-100 Color Pro Haircutting Kit

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت وال Wahl 9155-100 Color Pro Haircutting Kit کد 8368 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,268,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کیت ماشین اصلاح شخصی وال Wahl 9155-100 Color Pro Haircutting Kit ایده آل با قیمیتی مناسب برای یک اصلاح حرفه ای و شخصی می باشد. شما می توانید با تهیه ماشین اصلاح وال مدل کد رنگی به سرعت و با دقتی بی نظیر مدل های مختلف مو را یاد بگیرید و اصلاح کنید، ماشین اصلاح وال با راهنمای کد رنگی مطابق با شانه های راهنما ، تجربه خوبی را برای شما رقم می زند. لوازم جانبی مورد نیاز برای اصلاح و پاک کردن و نگهداری از ماشین اصلاح همراه محصول ارائه می شود. طراحی ارگونومیک ماشین اصلاح باعث شده است که شما از استفاده آن احساس خستگی نکنید و به  راحتی و به طور مستمر استفاده نمایید. تیغه فولادی، ضد زنگ، تیز و بادوام از ویژگی های دیگر ماشین اصلاح وال می باشد. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره  کیت ماشین اصلاح وال مدل Wahl 9155 100  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ماشین اصلاح ارشاکو کیت ماشین اصلاح سر و صورت وال Wahl 9155-100 Color Pro Haircutting Kit را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید. 

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
منبع تغذیه
برق خانگی
اندازه اصلاح
10 شانه راهنمای برش
سایر ویژگی ها
لوازم جانبی کامل
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-05-13

درود این مدل سفارش آمریکا هست موفق باشید

1398-02-02

سلام خدمت شما آیا مدل هایی که مشخص نکردین مثل این سفارش آمریکایی هستن یا اروپا

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم