برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح حجم زن وال آیکون (آیکن) سفارش اروپا و آمریکا Wahl Icon Hair Clipper

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح حجم زن وال آیکون (آیکن) سفارش اروپا و آمریکا Wahl Icon Hair Clipper کد 8301 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نوع سفارش
  • سفارش آمریکا
  • سفارش اروپا
نام تجاری:
4,190,000 تومان
موجود - سفارش اروپا
(45 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح حجم زن سر و صورت وال آیکون Wahl Icon Ultra Poweful Full Size Clipper از جمله لوازم اصلاح دقیق، سریع، کم صدا و با موتوری بسیار قوی که دارای طول عمر بالایی است.Wahl Icon دارای یک موتور ابتکاری جدید است که تا 40٪ قدرت بیشتری را در حالی که دمای 18 درجه سانتیگراد خنک تر می کند و 6000 ضربه در دقیقه ارائه می دهد.

وال-آیکون.jpg 
ماشین اصلاح وال با تیغه تیز و دقیق و از جنس فولاد و ضد زنگ جزء پرفروش ترین محصولات وال به شمار می رود. اغلب آقایانی که ماشین اصلاح وال را انتخاب کرده اند آن را به دوستان و همکاران خود نیز پیشنهاد می دهند.
ماشین اصلاح وال آیکون قادر است تمام مدل موهای مختلف را با تمام اندازه ها و ضخامت ها اصلاح کند و بهترین نتایج را ارائه دهد. موتور وال آیکن 9000 است ، موتور V9000 بادوام است و طوری طراحی شده است که برای استفاده مداوم بدون گرم شدن بیش از حد خنک کننده کار کند. تیغه‌ی دارای عرض 40 میلیمتر است و ماشین موهای سر را در اندازه‌های 1 تا 3.5 میلی‌متر کوتاه می کند.
در کنار ماشین اصلاح آیکن، اهرم تنظیم چرخشی قرار دارد که اگر دستگاه را با دست راست بگیرد، با انگشت شست به‌راحتی می‌توان آن را در جای مناسب تنظیم کرد. به کمک این اهرم می‌توان فاصله‌ی بین تیغه‌های بالا و پایین را تغییر داد و بدون استفاده از شانه، طول اصلاح دلخواه را تنظیم کرد. هنگامی که این اهرم به پایین فشار داده می‌شود، طول برش تیغه‌ها افزایش می‌یابد و وقتی در بالاترین موقعیت قرار دارد، تیغه‌ها در کمترین فاصله از هم قرار می‌گیرند.همراه ماشین اصلاح آیکن 4 عدد شانه‌ی اصلاح با طول برش 3-13-19 و25 میلی‌متر ارائه شده که روی تیغه قفل می‌شوند.
محتویات ماشین اصلاح Icon Ultra Poweful Full Size شامل :

1-ماشین اصلاح آیکون 
2-محافظ تیغه
3- تعداد 4 شانه ماشین اصلاح
4-فرچه پاک کننده
5-روغن تیغه
6-شانه حالت دهی موی سر

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی ماشین اصلاح وال آیکون سفارش اروپا 2019 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح سر و صورت وال Wahl Icon دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ماشین اصلاح ارشاکو  ماشین اصلاح سر و صورت وال آیکن Wahl Icon Ultra Poweful Full Size Clipper را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید. 

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
منبع تغذیه
برق خانگی
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
اندازه اصلاح
1 تا 3.5 میلی‌متر
سایر ویژگی ها
لوازم جانبی مورد نیاز. قدرت فوق العاده قدرتمند
نظرات
لطفا برای نوشتن
1401-02-22

سلام وقت بخیر برای حجم زنی وال آیکون رو پیشنهاد میدین یا وال لجند رو ممنون از سایت خوب ارشاکو

پاسخ فروشگاه:

درود
وال آیکون مناسب تر هست.
موفق باشید

1401-02-05

برقش چند ولته لطفا جواب بدید؟؟

پاسخ فروشگاه:

درود
وال آیکن هم سفارش اروپا دارد هم آمریکا ، اروپا با برق ایران سازگار و آمریکا با مبدل سازگار میشود.
موفق باشید

1401-02-05

سلام برقش 110 یا 220؟؟

محصولات مرتبط
9,500,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر صورت وال مجیک کلیپ متال ادیشن سفارش اروپا و آمریکا با سیم بی سیمWahl 5-Star Magic Clip Metal Edition 8509 Clipper کد 14715 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم