برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

موزن گوش بینی و ابرو وال Wahl Ear Nose and Brow Lighted Trimmer 5546-200

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید موزن گوش بینی و ابرو وال Wahl Ear Nose and Brow Lighted Trimmer 5546-200 کد 7847 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,865,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

موزن وال مخصوص گوش بینی و ابرو مدل Wahl Ear, Nose and Brow Lighted Trimmer 5546-200  یک وسیله ایده آل با قیمت مناسب برای اصلاح موی بینی و گوش و مرتب کردن ابرو می باشد. سر ماشین متحرک و اقبل جداسازی برای شستشو می باشد و به صورت خشک و مرطوب قابل استفاده می باشد. با ابتری کار می کند و بسیار سبک و خوش دست می باشد و به راحتی در دست جای می گیرد چرا که به صورت ارگونومیک طراحی شده است . دارای چراغ مخصوص جهت اصلاح بینی می باشد. برای اصلاح ابرو بسیار مناسب و راحت است و دارای دقت بالایی می باشد. جنس تیغه فولادی ضد زنگ و مقاوم می باشد. به طور خلاصه ماشین اصلاح موی گوش و بینی و ابرو ی وال با قیمت مناسب بهترین وسیله برای هر آقایی است. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح وال مخصوص گوش بینی و ابرو مدل Wahl Ear Nose and Brow Lighted Trimmer 5546-200 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی موزن ارشاکو ماشین اصلاح وال مخصوص گوش بینی و ابرو مدل Wahl Ear, Nose and Brow Lighted Trimmer 5546-200  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
دارای قابلیت شستشو
سر مو زن قابل جابجایی جهت شستشو می باشد
منبع تغذیه
باتری
قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
هست
سایر ویژگی ها
دارای چراغ مخصوص برای موزن بینی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم